lillesky Skrevet 3. september 2005 #141 Del Skrevet 3. september 2005 Blir det dagbok Linnea? *venter* ← Jeg venter også på dagboka di, Linnea! Si i fra hvis du trenger hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 Forfatter #142 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg vet lissom ikke hva jeg skal skrive i dagboka heller. Føler jeg har skrevet det her inne alt. Litt dumt at jeg må repetere alt lissom... Og dagene min er helt like. så hva er vitsen da lissom? Da blir det sånn: Mandag: Vært inne. Tirsdag: Sett på Tv. Onsdag: Vært på nettet. Torsdag: Sovet lenge. Fredag: Deppet igjen. Lørdag: Spist sjokolade. Søndag: Kjedet meg. Det er ikke akkurat så veldig intressant i livet mitt nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. september 2005 #143 Del Skrevet 3. september 2005 Tankene dine kan stå i dagboka, ja hva som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. september 2005 #144 Del Skrevet 3. september 2005 Selv om du ikke skulle gjøre så mye om dagene, så tenker du da. Og det kan du skrive om. Og når du ser TV så får du også noen impulser utenfra som du kan ta med. Remyline har sagt at hun kan endre denne tråden til å bli begynnelsen på dagboka di, så da slipper du å skrive ting om igjen. Ikke alle dagbokskrivere her inne har så mye å skrive om bestandig, men da skriver vi for oss selv. Og noen er det alltids som stikker innom med oppmuntrende kommentarer, frekke replikker eller trøstende tilrop - alt etter hva som måtte være aktuelt i øyeblikket. Hvis du leser gjennom de siste sidene av denne tråden så ser du at det er mange som har lyst til å stikke innom dagboka di. Gi det en sjanse da vel. Føler du at det ikke går, så kan du jo bare be en moderator slette hele dagboka. Mange dagbøker er blitt slettet her inne, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 Forfatter #145 Del Skrevet 3. september 2005 Jepp, men jeg vet lissom ikke hvordan jeg skal begynne og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 Forfatter #146 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg har en dagbok på et annet forum også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 3. september 2005 #147 Del Skrevet 3. september 2005 DU kan jo få gjort om denne tråden til begynnelsen på dagboken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 3. september 2005 Forfatter #148 Del Skrevet 3. september 2005 Nå har jeg begynt. Men det blir lissom bare syting og klaging da. Men det gjør jeg jo her også Unnskyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #149 Del Skrevet 4. september 2005 Om du får moderatorene til å endre denne tråden til ei dagbok så har du jo 8 fulle sider allerede. Ikke verst det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 4. september 2005 Forfatter #150 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg har begynt jeg. På en dagbok. Men det står bare tull der inne, også her også. jeg skriver bare masse rot og tull jeg. alt blir feil og dumt lissom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. september 2005 #151 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg ser du har startet en dagbok Reddelinnea, så da stenger jeg denne tråden og lar resten fortsette der. Reddelinneas dagbok Mie (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg