Gå til innhold

Nå sitter jeg her å gråter jeg.

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet lissom ikke hva jeg skal skrive i dagboka heller. Føler jeg har skrevet det her inne alt. Litt dumt at jeg må repetere alt lissom...

Og dagene min er helt like. så hva er vitsen da lissom?

Da blir det sånn:

Mandag: Vært inne.

Tirsdag: Sett på Tv.

Onsdag: Vært på nettet.

Torsdag: Sovet lenge.

Fredag: Deppet igjen.

Lørdag: Spist sjokolade.

Søndag: Kjedet meg.

Det er ikke akkurat så veldig intressant i livet mitt nei.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du ikke skulle gjøre så mye om dagene, så tenker du da. Og det kan du skrive om. Og når du ser TV så får du også noen impulser utenfra som du kan ta med. Remyline har sagt at hun kan endre denne tråden til å bli begynnelsen på dagboka di, så da slipper du å skrive ting om igjen.

Ikke alle dagbokskrivere her inne har så mye å skrive om bestandig, men da skriver vi for oss selv. Og noen er det alltids som stikker innom med oppmuntrende kommentarer, frekke replikker eller trøstende tilrop - alt etter hva som måtte være aktuelt i øyeblikket.

Hvis du leser gjennom de siste sidene av denne tråden så ser du at det er mange som har lyst til å stikke innom dagboka di.

Gi det en sjanse da vel. Føler du at det ikke går, så kan du jo bare be en moderator slette hele dagboka. Mange dagbøker er blitt slettet her inne, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt jeg. På en dagbok. Men det står bare tull der inne, også her også. jeg skriver bare masse rot og tull jeg. alt blir feil og dumt lissom.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...