Gå til innhold

Nå sitter jeg her å gråter jeg.

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem:

Der ser du! Det er MANGE her som bryr seg om deg. :Nikke:

Og i dagboka di så kan du skrive om ALT, så lenge du holder deg til reglene som er opprettet på KG. :)

Tydeligvis så var det ikke din feil at du ble kasta ut fra deppa.com, siden flere har blitt det.

Så-start opp en KG-bok! :Nikke: Jeg vil heller anbefale deg å starte dagbok her enn det andre stedet vi er på, for her får du masse positiv støtte og feedback!

Gleder meg til å lese dagboka di, Linnea! :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på, frøken :klem:

Ser ut som du har mange venner her på forumet som bryr seg om at du har det bra!

Håper dagen din blir bedre i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ryddet litt i tråden.

Lienna vet, denne tråden er en flott tråd, og ville vært en kjempe fin begynnelse på en dagbok om du ønsker å opprette det. Her var det mange flotte innlegg som jeg synes du skal ta vare på.

Hvis du ønsker det, skal jeg hjelpe deg med å lage tråden om til en dagbok, ditt lille rom der du får besøk av alle disse flotte brukerne som bryr seg så mye om deg :klem:

Remyline Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kosemosetråd! Skjønner det er godt ment, men omsorg er ikke bare å dulle med - av og til kan det f.eks. gå ut på å sette grenser.

Ser de mest fornuftige innleggene er slettet - interessant moderering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en kosemosetråd! Skjønner det er godt ment, men omsorg er ikke bare å dulle med - av og til kan det f.eks. gå ut på å sette grenser.

Ja, ja - men hvorfor kan man ikke bare komme med støttende ord og forståelse til en slik bruker? Er man virkelig så arrogant at man tror at noen velvalgte ord på et nettforum skal hjelpe bedre enn all den behandlingen hun har fått?

Mennesker i vanskelige situasjoner kan ta til seg bryske ord og få det mye verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel at den behandlingen hun har fått IKKE - i flg henne selv - har hjulpet, så da er det vel mulig å forsøke en annen vei?

Og dessuten: Hvis du ser det som arroganse, så sier det mer om deg enn det mennesket som har postet innlegget/ene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janna21
Poenget er vel at den behandlingen hun har fått IKKE - i flg henne selv - har hjulpet, så da er det vel mulig å forsøke en annen vei?

Og dessuten: Hvis du ser det som arroganse, så sier det mer om deg enn det mennesket som har postet innlegget/ene....

tror ikke den trådstarteren er alene om dette.

selv så er jeg helt enig med personen. :roll:

dette forumet forskjellsbehandler folk.

reddelinnea får skrive hvaaaaaaaaaaaaaaa hun vil, imens vi andre må nøye oss med reglementet.

ikke at jeg ønsker særbehandling, men det moderatorene gjør ER jo rimelig drøyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til siste Gjest, rull inn litt a'! :overrasket:

Faktisk kan det hjelpe for de som sliter at de ser at andre bryr seg om en. Trenger ikke være så mye, bare et lite oppløftende ord. Og ja, jeg taler av erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest janna21
Til siste Gjest, rull inn litt a'!  :overrasket:

Faktisk kan det hjelpe for de som sliter at de ser at andre bryr seg om en. Trenger ikke være så mye, bare et lite oppløftende ord. Og ja, jeg taler av erfaring.

Ja, men reddelinnea må tåle kritikk hun også. som alle oss andre her inne. ;)

sier ikke at det ikke er greit med noen oppløftende ord, men jeg sier derimot at det også er greit med konstruktiv kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette kan få være en kosemosetråd!

Når man er langt nede og sliter med depresjon (som jeg også gjøre) trenger vi ikke å lese sånt sludder som de bortmodererte innleggene.

Dere som ikke liker kosemose kan heller holde dere unna denne tråden.

Og nå synes jeg de som bare skal komme med "kontruktiv kritikk" mot Linnea og andre deprimerte kan la være å legge inn innlegg her! Dere bidrar ikke med noe annet enn sure oppstøt som sårer mer enn dere tror. Skjerp dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrag fra KGs regler (som gjelder alle brukere):

* Personangrep/persondebatter

Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent.

* Vi oppfordrer dere ellers til å være høflige, vise god folkeskikk, og opptre lignende som dere ville gjort i diskusjoner ansikt til ansikt.

Meldinger til enkeltpersoner bør postes under kategorien "personlige meldinger", eller ved å sende en privat melding (se menyen rett under bannerannonsene).

* Avsporinger i debatter er ok, så lenge det ikke fører til at det opprinnelige spørsmålet ikke blir debattert. Moderator kan i slike tilfeller gå inn og forsøke å få tråden på rett spor, eller dele diskusjonen.

* Vi forbeholder oss retten til å slette/endre innlegg vi vurderer at bryter med reglene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste aktiviteten jeg klarer å finne av henne på nett er på mandag.

TROR hun har vært borte så lenge tidligere, men jeg er ikke helt sikker.

Håper hun bare er “nettlei”, eller enda bedre, at hun er ute i finværet å koser seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, jeg er her jeg.. Har bare ikke orka å vært inne på nettet. Orker lissom ikkenoe mere. Det er til og med et stort ork å være inne på nettet? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest igjennom alle innleggene dine Linnea og for meg virker det som om du bare har bestemt deg for at dette ikke går. Du bruker alt for mye tid og energi på å tenke tenke tenke over hvor stygg, mislykket og fæl du er fremfor å fokusere på dine gode sider. Og nå tenker du sikkert at det kan du ikke fordi du ikke har noen gode sider, ikke sant?

Du må be om hjelp, du må ville ta i mot hjelp og du må selv ønske å bli frisk. Hvis ikke kan du bare sitte hjemme og tenkte over hvor fæl du er helt til dagen kommer hvor du gjøre noe dumt og tar livet ditt.

Det er du, og bare du som kan gjøre noe med depresjonene dine, det må du forstå. Å sitte på KG å skrive om hvor fælt du har det og hvor mislykket du er og sende/motta klemmesmileys hjelper deg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnea,

jeg vil bare si at jeg har lest innleggene dine og føler med deg. Håper virkelig du får det bedre en dag og etter hvert oppdager en del lyspunkt rundt deg. Sikkert lurt å skrive en dagbok som Remyline anbefalte. Vi er mange som vil følge med i den og skrive til deg. Lykke til.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får hjelp. Har fåttt hjelp siden barnskolen ja, og jeg tar imot all hjelp ja.

Flere jeg har gått til sier at de ikke kan hjelpe meg mere siden jeg er visst veldig syk. Også bare henviser de meg videre, og nok engang sier den nye behandleren at jeg er for syk til at hun kan hjelpe meg.

Er bare så lei... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...