Iceglow Skrevet 19. august 2005 #61 Del Skrevet 19. august 2005 Tittet innom på profilen din og ser ikke noe livstegn fra deg, går det bra? Håper du oppretter en dagbok her på KG, det hadde vært fint å kunne lese innlegg fra deg om hvordan du har det uten å måtte lete profilen din rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 19. august 2005 Forfatter #62 Del Skrevet 19. august 2005 Hei. Jeg lever ennå dessverre. Er bare så lei. Lei av hele livet. Ja, innboksen var visst full. Jeg har slettet noen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. august 2005 #63 Del Skrevet 19. august 2005 Jeg venter også på den dagboka, så jeg slipper å lete for å finne deg! Sender en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 19. august 2005 #64 Del Skrevet 19. august 2005 Så fint at du er tilbake her Linnea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 19. august 2005 Forfatter #65 Del Skrevet 19. august 2005 Tusen takk. Jeg har bare ikke orket å være inne på nettet. Er bare så lei av alt sammen. Orker liksom ikkenoe. Kjeder livet av meg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TNode Skrevet 21. august 2005 #66 Del Skrevet 21. august 2005 Hold ut, Linnea. Har desverre ikke noen gode råd utenom det som allerede er skrevet. Men du skal få ihvertfall få en STOOOOR av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 21. august 2005 Forfatter #67 Del Skrevet 21. august 2005 Hold ut, Linnea. Har desverre ikke noen gode råd utenom det som allerede er skrevet. Men du skal få ihvertfall få en STOOOOR av meg ← Tusen takk for den stooore klemmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzo Skrevet 22. august 2005 #68 Del Skrevet 22. august 2005 Vet du, jeg kjenner meg godt igjen i det du forteller om livssituasjonen din. Jeg hadde - og til en viss grad har (bare i mye mindre format) - akkurat de samme problemene du sliter med. Jeg, som du, gikk ut og inn hos psykologer, psykiatere og alle andre typer helsepersonell uten å få hjelp. Jeg ga opp. Aldri om jeg skulle sette mine ben hos en psykolog el.l igjen. Men det var før jeg ble så dårlig fysisk (det virker jo inn på fysikken og), at jeg var villig til å prøve hva som helst - t.o.m. psykolog. Men nå ville jeg ha en kvinnelig. Da hadde jeg gått i flere år uten noe form for hjelp. Fastlegen min ordnet opp med en kvinnelig psykolog til meg - og under over alle undre; - jeg likte henne med en gang. Og ikke bare det, men hun var utrolig dyktig, og akkurat den rette for meg. Jeg gikk hos henne i fem år, og jeg sverger - ingen har gjort så mye for meg som nettopp henne. Hun fikk meg opp igjen. Hun fikk meg t.o.m. innlagt på psykiatrisk avdeling, - og det var nok redninga for meg. Jeg ble for en gangs skyld medisinert riktig. Før den tid hadde jeg prøvd hva der var av medikamenter uten at det hjalp. Disse medikamentene går jeg på ennå, og jeg vet at det er de som holder meg i sjakk. Jeg har fått et liv, noe jeg aldri trodde jeg skulle få. Nå er jeg t.o.m. heltidsstudent, og hvem ville vel trodd det for bare noen få år tilbake? Så kjære deg, vær så snill å ikke gi opp. Jeg ble så trist da jeg leste innleggene dine - nettopp fordi jeg kjenner håpløsheten din, og vet hvordan du har det. Men husk; - jeg er et levende bevis på at det faktisk går an å få hjelp. I alle disse åra har jeg skrevet dagbok, og det har vært terapi i seg selv. Det er flere her inne som vil råde deg til å begynne med det - jeg slutter meg til dem! Lykke til, og en stor, god og varm klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 22. august 2005 #69 Del Skrevet 22. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2005 #70 Del Skrevet 22. august 2005 Deppa.com kaster ut endel brukere , det er rett det. har skrevet der inne jeg også før i en litt tøff periode. Men jeg skjønner de litt også fordi hver gang jeg var inne der for å lese stod det slike ting som; hvordan ta livet av seg på best mulig måte, hvilken deppe musikk anbefaler du, nå vil jeg dø osv osv.. Var du ikke deppa fra før, skal jeg love deg at du ble det av å lese der inne. Noen prøvde å oppmuntre og være litt positiv, men det var jammen ikke lett. Uansett, det var mange flotte folk som ble kastet ut mener jeg å huske. Det var synd , for det burde være et forum for de også. Jeg er sjelden der inne nå , det ble rett og slett litt for tungt å lese alt som stod der også går det mye bedre med meg nå enn da, så jeg trenger det ikke så mye som før. Ønsker deg lykke til Reddlinnea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #71 Del Skrevet 22. august 2005 IKKE (!!!) vær redd for å virke for deppa/være til bry osv. Du er ikke alene om å føle deg slik, men ikke vær redd... Du ER ikke til bry. !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 23. august 2005 Forfatter #72 Del Skrevet 23. august 2005 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. august 2005 #73 Del Skrevet 23. august 2005 Flott å se deg Linnea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 23. august 2005 Forfatter #74 Del Skrevet 23. august 2005 Flott å se deg Linnea! ← Tusen takk. Flott å se deg også fighter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. august 2005 #75 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg ser du har skrevet litt rundt omkring. Gitt andre råd og sånn. Kjempeflott. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 23. august 2005 Forfatter #76 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg orker ikke å stå på mere. Orker ikke dette livet mer. Møkkaliv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. august 2005 #77 Del Skrevet 23. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 23. august 2005 #78 Del Skrevet 23. august 2005 Joda, Linnea, dette klarer du. Fortsett å kjempe. Du fortjener et godt liv nå. (jeg har forresten sent en PM til deg. Mulig at innboksen din er full). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ADHDmann Skrevet 23. august 2005 #79 Del Skrevet 23. august 2005 Du er verdifull - stå på Linnea - Fint å se deg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. august 2005 #80 Del Skrevet 23. august 2005 Dessuten ER du allerede underveis, tror jeg, men du ser det kanskje ikke selv ennå. Du har stadig flere innlegg der du trøster og oppmuntrer andre. Så du klarer ett steg til - framover!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg