Gå til innhold

Nå sitter jeg her å gråter jeg.

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Du virker å beherske data godt. Hva med å få hjelp til å ta f.ex datakortet? Du sier selv at du ikke tør å gjøre ting, men noen ganger må man bare hoppe ut i ting.

Det gjelder de av oss som ikke har angst og psykiske problemer også. Det er mye jeg har vært redd for, og det å oppleve angst i noen situasjoner har vel de fleste opplevd.

Fint at du beveger deg inn på andre tråder også.

Jeg er sikker på at du har ressurser liggende ubrukt en plass inne i deg, og tror mange her på KG ville bli kjempeglade på dine vegne om du viste oss at du kan!

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dersom du liker data er kanskje datakortet eller andre data relaterte kurs en god ide. Dersom du ikke vil begynne alene så ta med deg en venn eller slektning du stoler på. Mye morsommere når man kan backe hverandre opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dem som foreslår dagbok. Du er flink til å skrive og hvis du får innleggene inn i en tråd - sånn som en dagbok blir- så er det lettere for oss å "stikke innom" deg. Dessuten er jeg enig i at det er god terapi å skrive. Har av og til bedrevet det selv. Noe skriver jeg her inne, nettopp i dagbok. Andre ting av mer personlig art skriver jeg rett og slett inn i et dokument på PC'n min - kun for mine egne øyne. Av og til gir det litt perspektiv på tingene hvis man leser ting man skrev for f. eks. en måned eller et halvt år siden. Og det du velger å skrive i dagbok her, kan du også få kommentarer på. Folk her inne er ganske flinke til å kikke innom hverandres dagbøker.

Har sett at du har vært innom andre tråder med støttende kommentarer, så du trenger jo ikke bare holde deg i dagboka di, vet du, selv om du starter en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan egentlig fortelle dere hvorfor jeg ikke tør å åpne en dagbok her inne på nettet. Før for over to år siden så var jeg bruker på en side på internett som het deppa.com . Jeg skrev nesten dagbok hver dag i over to år, skrev om masse tanker og følelser, som jeg gjør her inne.

Men etter over to år så ble jeg plutselig kastet ut. Jeg vet ikke hvorfor.Men de ville sikkert ikke ha dumme, slemme meg der. Jeg var nok bare en pest og plage og i veien. Jeg ble utestengt. Fikk aldri vite hvorfor. Ble veldig lei meg. Gråt og sånn.

Jeg hadde så veldig lyst til å lese dagbok innleggene som jeg hadde skrevet nesten hver dag i over to år, men alt er borte. Jeg kommer ikke inn, og profilen min er sletta. Og alle de dagbok innleggene er borte vekk.

Jeg har så lyst til å lese, og se hvordan jeg hadde det for to år siden. Jeg er så lei meg fordi jeg ikke kan lese i dagboka mi. Jeg visste jo ikke at jeg to år senere plutselig ble kastet ut uten noen grunn.

Men det er sikkert fordi jeg ikke klarte å oppføre meg.

Og nå er jeg veldig redd for å plutselig bli kastet ut her også.

Det sitter veldig igjen i meg.

Tenkte jeg bare skulle fortelle dette jeg. Håper det er i orden at jeg sier det. Føler meg slem siden jeg forteller dette, men jeg er så veldig lei meg fordi alle dagbok innleggene mine er borte. Alt sammen det jeg skrev. :( Snufs :tristbla: Hmmm. Jeg ble ivertfall enda mere deppa av å være på den kanalen siden de kasta meg ut.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Sexy*Cat*

Kan være mange grunner til at dagboken din ble slettet.

De har jo ikke slettet deg derifra fordi de plutselig fant ut at de ikke ville ha deg der.

Det sier seg selv...siden heter deppa.com... du sklir jo rett inn (ikke ment frekt dette altså). ;)

Sikkert en feil i systemet, eller andre ting som har gjort det sånn.

hvis du registrerer deg der på nytt er jeg nesten sikker på at det vil gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være mange grunner til at dagboken din ble slettet.

De har jo ikke slettet deg derifra fordi de plutselig fant ut at de ikke ville ha deg der.

Det sier seg selv...siden heter deppa.com... du sklir jo rett inn (ikke ment frekt dette altså). ;)

Sikkert en feil i systemet, eller andre ting som har gjort det sånn.

hvis du registrerer deg der på nytt er jeg nesten sikker på at det vil gå bra.

Det går ikke ann for meg å regestrere meg på nytt. Når jeg trykker på nytt medlem står det at jeg er utestengt.

Tror ikke det er noe feil i systemet, tror ikke de ville ha meg der inne mere. Sikkert fordi jeg er slem tror jeg. :sjenert::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare dagboka mi som ble slettet. Hele profilen min ble også slettet. Og alt sammen er borte vekk. jeg kommer ikke inn. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du er jo velkommen her hos oss på KG!

og lager du en dagbok vil det være mye lettere å følge med på hvordan du har det, og vi kan komme med støtte og hilsner til deg der.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har hørt noe slikt ang deppa.com før(at de plutselig stenger ute brukere). Men du kan jo starte dagbok her på KG Linnea. Hyggelig at du har begynt å titte innom andre tråder på forumet og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tittet inne på andre tråer før her også jeg da.

Synes det er så skummelt å skrive, også føler jeg bare er i veien.

At det jeg skriver virker dumt for andre å lese. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi deg, jente.

Det er fler enn du tror som har vært der du er nå.

Jeg, f.eks.

I dag er jeg over femti (har bursdag i dag - yeah!)

Jeg har barn, barnebarn og en mann som bærer meg på gullstol.

Jeg har en jobb jeg trives i, gode kollegaer.

Jeg har mistet et barn.

Jeg har hatt trøbbel med å takle livet.

Men jeg lever.

Ikke gi deg, jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener jeg har hørt noe slikt ang deppa.com før(at de plutselig stenger ute brukere). Men du kan jo starte dagbok her på KG Linnea. Hyggelig at du har begynt å titte innom andre tråder på forumet og.

Jeg har også sett folk her på KG som har fortalt om at de plutselig har blitt kastet ut fra deppa.com - en hadde visst fått begrunnelsen at h*n var for depressiv, og derfor ikke fikk være med lenger :overrasket:

Håper du trives her, linnea :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Jeg har også sett folk her på KG som har fortalt om at de plutselig har blitt kastet ut fra deppa.com - en hadde visst fått begrunnelsen at h*n var for depressiv, og derfor ikke fikk være med lenger  :overrasket:

Håper du trives her, linnea  :klem:

Høres utrolig useriøst ut spør du meg. Man bør i hvert fall få en forklaring før utestenging. Og FOR deppressiv for et forum som heter deppa.com?? :overrasket::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bursdag:

Ikke gi deg, jente.

Det er fler enn du tror som har vært der du er nå.

Jeg, f.eks.

I dag er jeg over femti (har bursdag i dag - yeah!)

Jeg har barn, barnebarn og en mann som bærer meg på gullstol.

Jeg har en jobb jeg trives i, gode kollegaer.

Jeg har mistet et barn.

Jeg har hatt trøbbel med å takle livet.

Men jeg lever.

Ikke gi deg, jente.

:bursdag:Gratulerer med dagen maxine grey. Hipp hipp hurra.

Bursdagsklem fra meg.

Hvordan var dagen? :bursdag::bursdag::bursdag::bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare å skrive så mye dagbok du vil her da! Og du forstyrrer eller plager absolutt ingen. Folk klarer å velge selv om de vil lese den eller ikke. Tips: Lagre dagboken din på din egen pc, eller skriv ut på papir hvert innlegg. Da har du sikret det for fremtiden. Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sett folk her på KG som har fortalt om at de plutselig har blitt kastet ut fra deppa.com - en hadde visst fått begrunnelsen at h*n var for depressiv, og derfor ikke fikk være med lenger  :overrasket:

Håper du trives her, linnea  :klem:

Tusen takk dagoberta.

Jeg fikk også vite at jeg var altfor depremert. Merkelig. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dagoberta.

Jeg fikk også vite at jeg var altfor depremert. Merkelig.  :overrasket:

Ikke la det plage deg at du ble utestengt, det er de som har gjort feil, ikke du. Du har like mye rett til å 'breie' deg her som alle vi andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...