AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 Må ikke kjølevæsken renne ned og samle seg i bunnen før man kan starte slike ting som fryser, kjøleskap? Kanskje det er samme sak med isbitmaskin, den bruker vel også en slags kjølevæske til å fryse ting? Jeg ville latt den stå i ro på benken en times tid før jeg plugget den inn og startet den. Anonymkode: c48be...6d0 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 49 minutter siden, AnonymBruker said: Må ikke kjølevæsken renne ned og samle seg i bunnen før man kan starte slike ting som fryser, kjøleskap? Kanskje det er samme sak med isbitmaskin, den bruker vel også en slags kjølevæske til å fryse ting? Jeg ville latt den stå i ro på benken en times tid før jeg plugget den inn og startet den. Anonymkode: c48be...6d0 Dette Anonymkode: 51f75...ed0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 Hvis du har så dårlig tid, kjøper du isbiter på super'n. Anonymkode: 36f95...0a5
Teardrop Skrevet 12. januar 2021 #5 Skrevet 12. januar 2021 Det sto et stort og tydelig klistremerke på den isbitmaskinen jeg kjøpte i sommer om at jeg skulle la den stå oppreist 1 time før bruk. Det var et klistremerke som måtte tas av for å åpne den man skulle helle i vann, så ganske tydelig for meg at den burde stå ja. Siden min allerede hadde stått riktig vei i bilen i 2 timer startet jeg den med det samme.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #6 Skrevet 12. januar 2021 alt med kompressor skal stå oppreist en stund før det brukes ja Anonymkode: b4946...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå