AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 Da mener jeg i et rom der det gjerne er andre mennesker. Jeg føler selv at menn ser når jeg har lyst på de. Jeg gir ikke de typiske klassiske signaler som opp og med med brynene, intens gloing. Men mer på en diskré måte. Litt kostbar, samtidig noen blikk som sier alt. Og jeg ser fort om jeg går tilbake. En slik følelse stemmer som regel også. Det ligger liksom en tenning i lufta. Hvordan ser dere på at det motsatte kjønn er lysten på deg? Anonymkode: d1522...ab6 1
Bamseklemmer Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 Jeg kan lukte og se om en kvinne er gravid, jeg er også litt alternativ og hører ofte stemmer som gir meg rett svar. Jeg kan også se om noen har hatt sex når vi er i samme rom... Følelsen av tenning og energier ligger i lufta, den føles som en usynlig vibrasjon av en sjokkbølge. Man skiller mellom kalde og varme utstrålinger, og kan derfor skille ut hvem som liker meg eller ikke... Selvfølgelig kan jeg ta feil, noen ganger kjenner jeg det godt. Og jeg utnytter det ikke som en egenskap for å flørte vilt, men noen ganger når jeg flørter usynlig til kvinnen er det spesielt deilig å se, at hun liker det og skjønner at det kun er en ting mellos oss som ingen andre ser... Et par blink med øynene og ser på døra eller trappa betyr at vi går opp på loftet😅
CorvusCorax Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Jeg kan lukte og se om en kvinne er gravid, jeg er også litt alternativ og hører ofte stemmer som gir meg rett svar. Jeg kan også se om noen har hatt sex når vi er i samme rom... Følelsen av tenning og energier ligger i lufta, den føles som en usynlig vibrasjon av en sjokkbølge. Man skiller mellom kalde og varme utstrålinger, og kan derfor skille ut hvem som liker meg eller ikke... Selvfølgelig kan jeg ta feil, noen ganger kjenner jeg det godt. Og jeg utnytter det ikke som en egenskap for å flørte vilt, men noen ganger når jeg flørter usynlig til kvinnen er det spesielt deilig å se, at hun liker det og skjønner at det kun er en ting mellos oss som ingen andre ser... Et par blink med øynene og ser på døra eller trappa betyr at vi går opp på loftet😅 Ha ha. Det er ikke akkurat vanskelig å se at en kvinne er gravid. 🙈 2
Bamseklemmer Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Ha ha. Det er ikke akkurat vanskelig å se at en kvinne er gravid. 🙈 Haha, ja det er det sannelig🙈 men jeg tenkte før magen vises. Det er iallefall ikke noe jeg antar offentlig🤐🔒
CorvusCorax Skrevet 11. januar 2021 #5 Skrevet 11. januar 2021 Bamseklemmer skrev (4 minutter siden): Haha, ja det er det sannelig🙈 men jeg tenkte før magen vises. Det er iallefall ikke noe jeg antar offentlig🤐🔒 Hvordan kan du da vite det med sikkerhet? Og derfor påstå at det er noe du kan? Hm. Kanskje dere menn lukter det. Dere "lukter" jo når kvinner har eggløsning, og blir mer seksuelt tiltrukket av kvinnen.
Bamseklemmer Skrevet 11. januar 2021 #6 Skrevet 11. januar 2021 Vanskelig å forklare med ord av det jeg kjenner av energier ingen andre har da, ikke alltid jeg har 100% rett heller. Så det er jo ikke noe jeg bruker for å finne fakta eller ta avgjørelser. Det er bare så mosomt å ha rett når jeg er sikker. Glansen i øynene kan også si noe om tilstanden, men den må stemme med lukten... Luktestoffer av kåthet og eggløsning er vel sterkest i dyreverden, men noen er vel også litt dyrisk av seg. Ser ofte at hundene sniffer på vaginaen til andre tisper, kanskje vi har noe å lære av dette?🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå