Gå til innhold

Hvor mange orgasmer kjører dere på meg før sexen er ferdig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min forrige samboer var alltid ferdig etter én runde. Aldri tenkt så mye på det siden vi begge «kom».. 

han jeg er med nå får veldig ofte stiv pikk bare minutter etter vi har kommet begge to. Dette kan skje to og tre ganger rett etter hverandre, altså flere orgasmer på rad 💥 det er helt nydelig.. har jeg bare levd ett sinnsykt kjedelig sex liv de forrige 15årene eller er dette i overkant av hva folk gidder? Kan jo legge til at vi har endel fetisjer gående i senga så kan være dette er med på kicke ting igang ganske raskt ..

hva gjør dere?

Anonymkode: e8241...ea4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle stå «med» ikke «meg» i overskriften.

Anonymkode: e8241...ea4

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet

Helst to men det kommer an på hvor sliten jeg er etter første. Nei jeg er ikke i dårlig form. Langt i fra. 

Skrevet

De fleste av mine partnere (menn i midten av 20-årene) har hatt minst to, ofte tre-fire. Noen er klar nesten rett etter første, andre bruker litt lengre tid, men går da gjerne ned på meg og så er de klare igjen.

Anonymkode: d35e9...f9c

Skrevet

Dama mi opplever flere orgasmer før jeg er ferdig. Masse kos og kyss samt mye stryking og massering.

Det er hun som avgjør hvor mange ganger hun vil komme. Jeg lytter til hva hun vil og ikke minst ønsker. 

• Liker 2
Skrevet

Dama orker aldri mer enn én. Litt synd, men sånn er det. 

Anonymkode: 99ed7...b17

Skrevet

Vant med at det er mer enn en runde. 

Skrevet

En på meg og en på dama. Nok for begge to. 

Skrevet (endret)

Jeg klarer ikke 2 ejakulerering på rad lengre, men klarer å holde det inne hvis jeg får kombinert med tunge eller fingre når jeg trenger en kort pause. Og noen ganger da kan det blir flere på jenten før jeg kommer :) Så 7 orgasmer til jenten er det meste. Holdt vel på i litt over en time da. Ila en dag så er det 6 på meg, men da spredt utover en hel dag. Aldri rett fra en ejakulering til neste lengre. Ett par ganger når jeg var yngre klarte jeg 2 ganger på rad. 

Endret av DaddyDom
Skrevet

Jeg stopper aldri når jeg kjenner det er flere orgasmer på vei. Jeg er nok en som tenker mere på kvinnen enn meg selv, sånn har jeg alltid vært. Så derfor har jeg trenet på å komme flere ganger og kan være irriterende utholden, men mest fordi jeg ikke har hjerte til å la en kvinne ligge sånn halveis tilfredstilt... altså mye er basert på omsorg og av å se ei smilende fornøyd kvinne🧡

• Liker 2
Skrevet

Holder lenge med én, men haster ikke tid. Det er ikke det at mer er fysisk umulig, men det frister liksom ikke? Trenger heller noe intellektuell stimulans etterpå.

Anonymkode: deb97...d41

Skrevet

En holder, men vi kan drøye og holde på lenge før vi kommer. 

Anonymkode: 395eb...5ed

Skrevet

Jeg er så heldig at dama kommer vaginalt, og ved noen stillinger kommer hun mange ganger. Spesielt når vi ligger i misjonær, med hun øverst. Opplever nesten at den ene orgasmen utløser den andre. Det er voldsomt sexy, så da blir det ofte mange ganger før jeg kommer

M41

Anonymkode: eaba4...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...