AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Del Skrevet 11. januar 2021 Har noen prøvd noen av disse? Er veldig nysjerrig fordi jeg hører så mye positivt om det og min mor skryter sånn om det. Jeg vet at slikt ikke kan kurere noe som helst. Men av erfaring vet jeg at slikt kan lette på stress og angst i nød situasjoner som for eks en kopp kamille te Men man kan jo ikke akkurat brygge seg en kopp te på venterommet hoss legen haha Men dette her kan man ta under tungen eller som en spray med seg i vesken. Jeg har prøvd en blomster essens før for mangen år siden og kan huske det hjalp men det er for mangen år siden nå til å vite helt sikkert ved å tenke tilbake. Anonymkode: ccc6a...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #2 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har noen prøvd noen av disse? Er veldig nysjerrig fordi jeg hører så mye positivt om det og min mor skryter sånn om det. Jeg vet at slikt ikke kan kurere noe som helst. Men av erfaring vet jeg at slikt kan lette på stress og angst i nød situasjoner som for eks en kopp kamille te Men man kan jo ikke akkurat brygge seg en kopp te på venterommet hoss legen haha Men dette her kan man ta under tungen eller som en spray med seg i vesken. Jeg har prøvd en blomster essens før for mangen år siden og kan huske det hjalp men det er for mangen år siden nå til å vite helt sikkert ved å tenke tilbake. Anonymkode: ccc6a...012 Det har jo vært på markedet siden 1930 noe med det må jo være populært for at det har kunnet være på markedet så lenge Anonymkode: ccc6a...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå