AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Del Skrevet 11. januar 2021 Hei! Har en jente på fem år som har veldig lyst til å gå på skøyter. Ser det er mange som bruker bruskasser foran seg. Går man i butikken og spør om å få dette? Hvor kjøper man det? Noe annet som kan brukes? Kan man forresten bruke en vanlig sykkelhjelm, eller må man ha en annen type hjelm? Anonymkode: 5472e...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #2 Del Skrevet 11. januar 2021 Jeg gikk i butikk og kjøpte bruskasse. Du må ha den for 1,5 L flasker for den er størst. Jeg kjøpte vinterhjelm for den kan brukes til all vinteraktiviteter og den tåler ett fall uten at den da har gått i stykker. Sykkelhjelm kan du bruke, men får dere ett skikkelig fall så er det beskyttende i hjelmen egentlig ødelagt. Anonymkode: ceeeb...e15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Del Skrevet 11. januar 2021 Vi kjøpte skøytehjelper på xxl til 299 til vår datter på 3. tok ikke så mange gangene før hun ikke trengte den lengre da. Anonymkode: 3cb43...e4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Del Skrevet 11. januar 2021 Holder lenge med en sykkelhjelm, jeg kjøpte bandykøller til mine som de støttet seg på. Fikk de lekt og hatt det morsomt i samme slengen. Bruskasser får du kjøpt på butikken 😊 Anonymkode: 8d67f...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Del Skrevet 11. januar 2021 Mange skøytebaner har sånne pingviner el.l de kan holde seg fast i. Så sjekk ut de lokale skøytebanene og se hva de har 😃 Anonymkode: f632b...6e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #6 Del Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange skøytebaner har sånne pingviner el.l de kan holde seg fast i. Så sjekk ut de lokale skøytebanene og se hva de har 😃 Anonymkode: f632b...6e0 Signerer denne. I Oslo har de pingviner blant annet på Valle hovin. Gutten min er akkurat blitt fem og knakk koden for å komme fremover på, tja, 10 min? Og så støttet han seg til den en god stund før han nå kan kjøre uten. Bruskasse testet jeg på eldste, men synes det ble for lavt. Man skal jo helst ha vekten ned i beina fremfor å henge på noe med armene. Men det er jo bedre enn ingenting kanskje. Anonymkode: 61bc4...96c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #7 Del Skrevet 11. januar 2021 Bruskasser finnes vel ikke i butikkene lenger? Så noen igår som hadde et stativ som så praktisk ut. Vet ikke hvor de hadde fått tak i det. Anonymkode: 0abe9...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 11. januar 2021 #8 Del Skrevet 11. januar 2021 Husker vi hadde med bruskasse da jentungen skulle begynne å stå på skøyter - det var fullstendig bortkastet. Hun knakk koden på 5 minutter. Ville prøvd før jeg styrte for å få tak i hjelpemidler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 11. januar 2021 #9 Del Skrevet 11. januar 2021 Jeg gikk litt på skøyter i min barndom. Og husker jeg brukte skistaver til å begynne med for å støtte meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå