Frk Doodad Skrevet 25. september 2002 #1 Del Skrevet 25. september 2002 Hei Noen som kan anbefale en god håndkrem? Blir så tørr og ekkel på henda av å sitte med papirer hele dagen! Er det foresten noe som hvet hva som gjør en håndkrem til en håndkrem? Hva skiller den fra en annen fuktighetskrem?? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. september 2002 #2 Del Skrevet 25. september 2002 Body shop har en god hånd- og fotkrem i serien Africa Spa. Den kommer i en stor krukke, er veldig drøy og klisser ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. september 2002 #3 Del Skrevet 25. september 2002 Kan ikke komme på navnet, men jeg har en god krem som er kjøpt på apoteket (bare å spørre). Forskjellen på en god håndkrem og en vanlig fuktighetskrem er for det meste at håndkremen er fetere (tror jeg da). Den trekker ikke så fort inn i husen, men lager et belegg utenpå huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. september 2002 #4 Del Skrevet 25. september 2002 Er det kanskje Locobase, Tea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. september 2002 #5 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg mener Lea... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. september 2002 #6 Del Skrevet 25. september 2002 Tror faktisk at du har heeelt rett Tuji! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillje Skrevet 25. september 2002 #7 Del Skrevet 25. september 2002 Yves Rocher har mange ulike håndkremer en for hver hånd type. Jeg er godt fornøyd med disse håndkremene og deres andre produkter. http://www.yves-rocher.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2002 #8 Del Skrevet 25. september 2002 Elizabeth Ardens Eight Hour Cream er super til tørre hender (se egen tråd her om denne kremen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirella Skrevet 25. september 2002 #9 Del Skrevet 25. september 2002 Prøv apobase oily creme som du kjøper på apoteket!!! Jeg har selv eksem-plager, og denne er suveren mot tørr hud.Den holder lenge og er lett å smøre utover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 26. september 2002 #10 Del Skrevet 26. september 2002 jobbet på sykehjem og der hadde de en kjempegod håndkrem som heter natusan institution. (tror den går an å få tak i på apoteket i mindre tuber) Ellers sverger jeg til gode gamle Nivea Creme i blåe blikkboksene.. blir så veldig törr på hendene og den er god og fet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. september 2002 #11 Del Skrevet 26. september 2002 Kjøpte Vaseline Intensive Care Hand&Nail Lotion i dag jeg. Den rosa tuben. Billig og god og lukter godt. Sitter også på kontor og med masse papirer, så håndkrem må jeg ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 27. september 2002 #12 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg anbefaler Biomains fra Biotherm! Det er den beste hånd-kremen jeg har prøvd! Den trekker fort inn i huden, styrker neglene og så er den vannfast, så den blir ikke skylt av med en gang du vasker hendene! I tillegg skal den bremse aldringsprossessen og forhindre pigmentflekker. Hendene blir kjempe myke av den!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 27. september 2002 #13 Del Skrevet 27. september 2002 Bruker håndkrem fra Neutrogena jeg, synes den er fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 30. september 2002 #14 Del Skrevet 30. september 2002 Mary Kay fører en håndkrem som er super effektiv for vintertørre hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 30. september 2002 #15 Del Skrevet 30. september 2002 Et tips når du sitter med papirer hele tiden er å vaske deg/bruke våtserviett før du smører deg med håndkrem. Jeg har jobbet med arkivering og brukte "en tube" om dagen - helt til noen tipset meg om å vaske av papirstøvet. Ellers så vil jeg anbefale Glysinello håndkrem - den synes jeg er best når jeg er skikkelig tørr på hendene. Ellers så bruker jeg vanlig bodylotion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå