Gå til innhold

Slikke med eller uten hår, merker dere forskjell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Menn, merker dere forskjell? 
Og hva er best å slikke? 
Vokset og helt glatt? Barbert med stubber? Lange hår? 

Anonymkode: bf66e...7bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stubber au,nei takk 

Har du fått et kjønnshår i munn/hals er det noe herk

Vokset helt glatt er jo best, sier ikke dette seg selv? 

Anonymkode: 9a9c3...106

• Liker 5
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Menn, merker dere forskjell? 
Og hva er best å slikke? 
Vokset og helt glatt? Barbert med stubber? Lange hår? 

Anonymkode: bf66e...7bc

Helt glatt, men så er det stor forskjell fra en mus til en annen hvordan de er skapt.....

• Liker 1
Skrevet

Glatt/shavet er best, stubber er bedre enn hår/lange hår. Med hår er det jo som å slikke på sin egen legg 😂 Men ikke noe krav (såklart) man velger hva man gjør med egen kropp. Jeg shaver både forran og bak selv

Anonymkode: d852b...969

• Liker 3
Skrevet

Glatt er best og absolutt mest hot å se på. Er dama barbert går det greit, men full busk ja da står jeg heller over. 

Skrevet

Kjæresten min synes det er vanvittig sexy at jeg har fullbusk, og har ingen problemer med det. Jaja... smaken er som baken. 😉

Anonymkode: cf788...d7a

• Liker 11
Skrevet

Uansett om man liker det ene eller det andre, at vi merker forskjellen er jo soleklart.

For min del er jeg ikke så fan av hår. Verken i munnen eller å kjenne det mot ansiktet på den måten.

Anonymkode: b5dbe...964

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker helt klart naturlig busk, dog gjerne litt trimmet slik at det ikke er mange cm langt. Synes naturlig er mest sexy, og liker sterke kvinner som står imot alt barberingsfokuset. Glattbarbert gir meg for øvrig assosiasjoner til at det ikke er en voksen kvinne jeg holder på med, og det blir bare helt feil for meg. 

Anonymkode: 5142e...d89

• Liker 11
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (9 minutter siden):

Glatt er best og absolutt mest hot å se på. Er dama barbert går det greit, men full busk ja da står jeg heller over. 

Er ikke barbert glatt, da?

Trimmet kort og nix= naturlig full busk?

Anonymkode: 2dba0...51f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Foretrekker helt klart naturlig busk, dog gjerne litt trimmet slik at det ikke er mange cm langt. Synes naturlig er mest sexy, og liker sterke kvinner som står imot alt barberingsfokuset. Glattbarbert gir meg for øvrig assosiasjoner til at det ikke er en voksen kvinne jeg holder på med, og det blir bare helt feil for meg. 

Bare av nysgjerrighet: hva er alderen din og kjønn?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stubber au,nei takk 

Har du fått et kjønnshår i munn/hals er det noe herk

Vokset helt glatt er jo best, sier ikke dette seg selv? 

Anonymkode: 9a9c3...106

Nei? Finnes folk som foretrekker kjønnshår over glatt. 

• Liker 4
Skrevet

Glatt er best. 
Hår er helt topp.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bare av nysgjerrighet: hva er alderen din og kjønn?

Mann i 30-årene. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Akkurat det du sier der har jeg også tenkt, og lurt på hvorfor noen menn er slik at det absolutt må være glatt. 
Stusser spesielt over de som formulerer det sånn som at «damer skal være helt glatte , hår på damer er ekkelt» osv. 

Altså, da liker jo de faktisk ikke (voksne) kvinner da. For kvinner har hår. 

Anonymkode: a7a7e...aa8

• Liker 13
Skrevet

Går ikke ned på hårete jenter, det å ha masse hår i trynet er turn off.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Akkurat det du sier der har jeg også tenkt, og lurt på hvorfor noen menn er slik at det absolutt må være glatt. 
Stusser spesielt over de som formulerer det sånn som at «damer skal være helt glatte , hår på damer er ekkelt» osv. 

Nå var ikke jeg en av de som skrev at det må være glatt/barbert - bare at jeg foretrekker det. Det har INGENting med det å gjør for min del, kun at jeg blir sår og får mer eksem rundt munnen av masse strie hår. Er vel ikke så godt for dere å råkline i 10 - 20 min med en med fullt skjegg som gnisser dere i ansiktet/rundt munnen og gjør deg sår? Er litt det samme.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er enig i at det er problematisk at noen skal mene så mye om hvordan det generelt bør være, særlig på et område som dette, som innebærer andres kropp og intimsfære. Kan kun snakke for meg selv, men glatt fremstår for meg som prepubertalt og tiltaler meg bare ikke. Etter en del seksualpartnere vet jeg hva jeg foretrekker, og det er ikke glatt, og heller ikke stubbete, da dette kan irritere ansiktshuden. Det må være såpass lengde på håret at det ikke gnisser/klør når man holder på. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå var ikke jeg en av de som skrev at det må være glatt/barbert - bare at jeg foretrekker det. Det har INGENting med det å gjør for min del, kun at jeg blir sår og får mer eksem rundt munnen av masse strie hår. Er vel ikke så godt for dere å råkline i 10 - 20 min med en med fullt skjegg som gnisser dere i ansiktet/rundt munnen og gjør deg sår? Er litt det samme.

Du skrev at du foretrekker det, ikke at hår er ekkelt og at damer ikke skal ha hår. Følte du likevel at det var siktet til deg? 

Skrevet

Må kanskje flere menn her barbere seg litt oftere i ansiktet? Det går vel begge veier eventuelt? 😅

• Liker 2
Skrevet

Jeg elsker å suge/dt pikk gjerne med kjønnshår.. elsker at menn er menn og ikke glatt barbert 😉 har ikke skjedd så ofte at han har lagt gjen hår i munnen min men ikke høydare når d skjer. Jeg selv er alltid glatt , misunner egentlig damer som gir f og lar det vokse, -og menn som ikke bryr seg så masse om det. 💗

Anonymkode: 141b6...990

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...