AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 Har et marsvin på litt over 6 år som nylig er blitt alene. Nå er jeg litt usikker på om jeg skal skaffe meg et nytt eller ikke, men jeg ønsker ikke å omplassere han. Han er veldig omgjengelig. Kommer til burkanten når vi snakker til han, liker å bli kost med, har fast plass i sofaen om kvelden osv. Men det er klart - vi er ikke en marsvinvenn, og er der ikke hele tiden. Jeg har kikket litt på finn.no for å se om jeg finner noen som ønsker å omplassere sitt marsvin, men akkurat nå er det lite av det. Er jo også redd for at de ikke skal gå godt sammen, og så står jeg der med to marsvin som må plasseres i hvert sitt bur. Kunne ha skaffet han en unge, for det hadde nok gått lettere. Men da er jeg liksom på startstreken igjen, og må regne med 6 - 8 nye år med marsvin. Vet ikke om jeg vil det. Hva har dere andre gjort når deres gamle marsvin er blitt alene? Anonymkode: d74a0...73f
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 Kan du snakke med dyrebeskyttelsen der du bor og høre om de har ett som er ensomt? Da kan du evt ha det på prøve for å se om de går sammen Anonymkode: a55b5...e9f 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du snakke med dyrebeskyttelsen der du bor og høre om de har ett som er ensomt? Da kan du evt ha det på prøve for å se om de går sammen Anonymkode: a55b5...e9f Takk for tips. Det kan jeg gjøre. Anonymkode: d74a0...73f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå