Gå til innhold

Gjort feil på nesten ferdig barnegenser

Lizca

Anbefalte innlegg

Når er jeg snart ferdig med genseren til min sønn på 1 år. Jeg er snart ferdig med genseren, har kun ermer igjen. Nederst på genseren, men midt i genseren telte jeg feil, og økte 1 maske, jeg skulle så felle en maske ved mønster helt nederst, og da ble mønsteret helt rart ved kun 1 maske rett under ermet, heldigvis ikke midt forran. Hadde du latt det gå? Eller hadde du villet rakne opp nesten 15 omganger for å felle den ene masken og strikket 15 omganger igjen for den ene mønstermasken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dette jeg mener. Jeg skulle hatt en brukn maske i midten og rett under en lysebrun. Hadde dere felt? Det er bare så mye ekstra arbeid 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er under ermet og lite synlig så ville jeg ikke gjort noe med det. 

Anonymkode: 3d34f...29d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg aldri giddet å rekke opp for en genser til en ettåring :P 

Anonymkode: 766e3...249

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønnhetsfeil gjør bare at det vises at genseren er hjemmestrikka, det er bare sjarmerende. La det være som det er :)

Anonymkode: ed2a7...c61

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Du kan da felle deg nedover i maskerekken uten å rekke opp hele genseren, ts. Be om hjelp av din mor/tante/bestemor eller en annen erfaren strikker dersom du er usikker på metode. Det er uansett et triks alle som strikker plagg av en viss størrelse burde lære seg. 

Anonymkode: a2f92...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...