Lizca Skrevet 11. januar 2021 #1 Del Skrevet 11. januar 2021 Når er jeg snart ferdig med genseren til min sønn på 1 år. Jeg er snart ferdig med genseren, har kun ermer igjen. Nederst på genseren, men midt i genseren telte jeg feil, og økte 1 maske, jeg skulle så felle en maske ved mønster helt nederst, og da ble mønsteret helt rart ved kun 1 maske rett under ermet, heldigvis ikke midt forran. Hadde du latt det gå? Eller hadde du villet rakne opp nesten 15 omganger for å felle den ene masken og strikket 15 omganger igjen for den ene mønstermasken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizca Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 11. januar 2021 Det er dette jeg mener. Jeg skulle hatt en brukn maske i midten og rett under en lysebrun. Hadde dere felt? Det er bare så mye ekstra arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Del Skrevet 11. januar 2021 Hvis det er under ermet og lite synlig så ville jeg ikke gjort noe med det. Anonymkode: 3d34f...29d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 11. januar 2021 #4 Del Skrevet 11. januar 2021 Hadde jeg ikke brydd meg med å ordne 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Del Skrevet 11. januar 2021 Hadde jeg aldri giddet å rekke opp for en genser til en ettåring Anonymkode: 766e3...249 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #6 Del Skrevet 11. januar 2021 Skjønnhetsfeil gjør bare at det vises at genseren er hjemmestrikka, det er bare sjarmerende. La det være som det er Anonymkode: ed2a7...c61 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2021 #7 Del Skrevet 22. januar 2021 Du kan da felle deg nedover i maskerekken uten å rekke opp hele genseren, ts. Be om hjelp av din mor/tante/bestemor eller en annen erfaren strikker dersom du er usikker på metode. Det er uansett et triks alle som strikker plagg av en viss størrelse burde lære seg. Anonymkode: a2f92...80a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå