Gå til innhold

Så ett bilde av kjæresten holde godt rundt en annen dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilder er før vår tid så ok, men spurte hvem hun var. Han visste ikke dette var tatt på ett utested og hun var full og ville ha bilde.

Nå har jeg oppdaget at de kjenner hverandre har vanket på samme sted i mange år. Hvorfor ikke være ærlig fra start? Nå blir jo jeg usikker. Spør han, men han nekter og står på sitt.

Anonymkode: 4b0c2...5c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ærligtalt, er det ikke lov å gi folk en klem lenger uten at sjalusimonsteret popper opp. 

Jeg har vært sammen med min mann i 22 år. Det finnes mange bilder av meg klemmende, dansende med venner og kollegaer uten at jeg en eneste gang har vurdert å være utro. Det samme finnes av han.  Det er normalt å klemme venner selv om man er i et forhold. 

Anonymkode: 3ca82...353

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ærligtalt, er det ikke lov å gi folk en klem lenger uten at sjalusimonsteret popper opp. 

Jeg har vært sammen med min mann i 22 år. Det finnes mange bilder av meg klemmende, dansende med venner og kollegaer uten at jeg en eneste gang har vurdert å være utro. Det samme finnes av han.  Det er normalt å klemme venner selv om man er i et forhold. 

Ærlig talt. Du må lese litt bedre. Det handler ikke om bildet der han klemmer en annen dame, men at han faktisk lyver og sier han ikke vet hvem hun er når han vet veldig godt hvem hun er (ifølge Ts). 

problemet er at han lyver. 

Anonymkode: ce22a...5f3

• Liker 13
Skrevet

Hvordan vet du at han kjenner henne ts? 

Min mann ville ikke erkjenne at han kjente en dame. Vi var på fest, og jeg så på hele henne at hun ønsket kontakt med han. Det kom fram tilslutt at de hadde vert ff i en lengre periode. Før meg, så jeg brydde meg ikke om det. Alle har en fortid. Men det jeg ble irritert over var at alle andre på festen visste dette men ikke jeg. Og det synes jeg var litt dumt. Nå har vi snakket om alle vi har vert med som vi kan møte ofte sammen med venner. Ingen er sjalu, vi får begge snakke med dem vi vil. Men det er litt godt å vite at jeg ikke er den eneste som ikke vet noe på en fest. 

• Liker 4
Skrevet

Pleier du å spørre om sånt? Viser du mye sjalusi ellers? Hvis du gjør det, kan det hende at han løy fordi han ikke orket masse stress, men hvis du ellers er trygg på ham og ikke viser sjalusi, vil jeg si det er merkelig at han lyver om det.

Anonymkode: 68112...3cc

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ærlig talt. Du må lese litt bedre. Det handler ikke om bildet der han klemmer en annen dame, men at han faktisk lyver og sier han ikke vet hvem hun er når han vet veldig godt hvem hun er (ifølge Ts). 

Spm. hvordan har du spurt ham ? I hvilken tone da ?

Vi menn vet om de 'sjalusi' greiene hos dere kvinner så vi nekter for alt selv om bilde er fra forrige liv eller fra en annen galakse hvor du ikke finnes.

Anonymkode: 63c46...388

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Må de kjenne hverandre godt fordi de vanker på samme utested? Men dumt av samboeren å ikke være ærlig med en gang. 

Jeg opplevde en gang at en kar som vanket på samme utested som meg, hadde bilde av meg og han. Helt ok det, jeg var full, så jeg husker ikke at bilde ble tatt. Jeg "kjenner" han såpass at jeg vet navnet hans, men jeg vet ikke noe annet om han. 

Det som ikke var så greit derimot, var at han brukte dette bildet som profilbilde, å omtalte oss som et par/at vi hadde noe på gang, fordi vi hadde flørtet på fylla.. joda, han holder rundt meg på bildet, men det betyr veldig lite kl 01.30 lørdags natt, med x antall halvlitere innabords 🥴

Kanskje samboeren din ikke ville si noe særlig om hun, for å unngå drama? Ikke sikkert at det har betydd så mye, da hadde du nok visst om henne lenge før bildet. 

Anonymkode: 0ca79...798

• Liker 4
Skrevet

Tenker at du har stukket hånden ned i et vepsebol. 

Var det nødvendig å spørre han? Hva ville du ha utav spørsmålet? Hva slags tone spurte du i? Hvor mange ganger har du spurt?

Anonymkode: dc01d...28c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bilder er før vår tid så ok, men spurte hvem hun var. Han visste ikke dette var tatt på ett utested og hun var full og ville ha bilde.

Nå har jeg oppdaget at de kjenner hverandre har vanket på samme sted i mange år. Hvorfor ikke være ærlig fra start? Nå blir jo jeg usikker. Spør han, men han nekter og står på sitt.

Samboer sier at når han har løyet om damer så er det fordi han er flau. 

Anonymkode: 4ca27...74a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja ikke det jeg sier. Hvorfor sa han ikke hvem det var??

Skrevet

Må de kjenne hverandre godt fordi de vanker på samme utested? Men dumt av samboeren å ikke være ærlig med en gang. 

Jeg opplevde en gang at en kar som vanket på samme utested som meg, hadde bilde av meg og han. Helt ok det, jeg var full, så jeg husker ikke at bilde ble tatt. Jeg "kjenner" han såpass at jeg vet navnet hans, men jeg vet ikke noe annet om han. 

Det som ikke var så greit derimot, var at han brukte dette bildet som profilbilde, å omtalte oss som et par/at vi hadde noe på gang, fordi vi hadde flørtet på fylla.. joda, han holder rundt meg på bildet, men det betyr veldig lite kl 01.30 lørdags natt, med x antall halvlitere innabords 🥴

Kanskje samboeren din ikke ville si noe særlig om hun, for å unngå drama? Ikke sikkert at det har betydd så mye, da hadde du nok visst om henne lenge før bildet. 

Tror du? Han har også holdt hemmelig kontakt med eks. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror du? Han har også holdt hemmelig kontakt med eks. 

Det kan hende, ja. Men jeg vet jo ikke. 

Hemmelig kontakt med xen hadde jeg vært mer bekymret for, for å være ærlig. Jeg har kontakt med min x nå og da, men det er ingen hemmelighet ovenfor nåværende samboer. 

Skrevet

Tenker at du har stukket hånden ned i et vepsebol. 

Var det nødvendig å spørre han? Hva ville du ha utav spørsmålet? Hva slags tone spurte du i? Hvor mange ganger har du spurt?

Anonymkode: dc01d...28c

Dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...