AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 Hva er reglene til ungdommen? Får de se tv/spille i friminuttene, eller er det helt av med alt til skoleslutt. Her har jeg sagt at han verken får spille eller se tv før skoleslutt. Dette er tid han normaltsett bruker på skolen, og ikke hadde hatt tilgang til Netflix og playstadion. Han sier at han må få lov til å bruke friminuttene sine på å se seiere, da dette er hans fritid og at han selv skal bestemme hvordan den skal brukes. Kjør debatt 😅 Anonymkode: 82a7d...618
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er reglene til ungdommen? Får de se tv/spille i friminuttene, eller er det helt av med alt til skoleslutt. Her har jeg sagt at han verken får spille eller se tv før skoleslutt. Dette er tid han normaltsett bruker på skolen, og ikke hadde hatt tilgang til Netflix og playstadion. Han sier at han må få lov til å bruke friminuttene sine på å se seiere, da dette er hans fritid og at han selv skal bestemme hvordan den skal brukes. Kjør debatt 😅 Anonymkode: 82a7d...618 Jeg kjørte samme regler og skoletid som om de var i skolen. De ble tvunget en del ut av huset under påskudd av gym og naturfag Anonymkode: 3a6f3...d34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå