Gå til innhold

Amerika er på vei ned, Biden kommer til å ødelegge hele landet og alt det gode Trump har bygd opp etter raseringen fra Obama

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hellian skrev (15 minutter siden):

Yupp. Bare ville at han skulle tenke over det 😉 Trump er "gammel" selv. 

I tillegg har Biden antakelig bedre helse. Skal man tippe hvem som dør først, tror jeg man får lavest odds på Trump. Biden ser ut som en fyr som blir over 90. Det gjør ikke Trump.

Endret av Brunello
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig ikke fascinerende i det hele tatt lenger når folk som er godt nedi kaninhullet er samme ulla, imot vaksinen, Trump-tilhenger som mener Biden er senil (for det har tross alt Trump sagt) som det er overhodet ingen tegn til når man ser taler fra Biden så skjønn det den som kan - er vel rett før vi får høre om Eliten bak alt også. Kanskje kaste inn noen reptiler i miksen? Holocaust som aldri hendte? Ei heller 9/11? Alt er en hoax.

• Liker 7
Skrevet
10 hours ago, Galdhøpiggen said:

Så mye klaging på Trump som faktisk har gjort masse bra, mens Obama og Biden kun jobber for andre enn sitt eget land akkurat som Norge og Erna. 

Trump jobbet for sine folk, mens Obama og Biden jobber mot sine folk, tragisk at det Trump har fått til kommer til å bli rasert på få måneder.. 

Ja jeg er for Trump og hadde såklart stemt på han om jeg var amerikaner! Trump har såklart noe rart for seg han også, men deg har vi alle, jeg sørger over at han nå er ferdig, nå går det ned med amerika, at en dement gammel mann blir valgt er helt sinnsykt, han er ikke på noen som helst måte skikket til å styre et så mektig land som amerika.... 

du mener hans egen familie?

• Liker 6
Skrevet
5 hours ago, frysja said:

Mye bra skjedde under trump

Som å putte barn i bur? Corona? Økt rasisme mot minoriteter? Økende statsgjeld? Nordkorea som lurte ham trill rundt? USAs omdømme i fritt fall? Familien hans som TJENTE PENGER på sine stillinger i Det hvite hus? 

LOL Kan noen forestille seg hvis Obama hadde gjort en brøkdel av det Trump gjorde? Republikanerne friket ut fordi Michelle Obamas gamle mor bodde med dem i Det hvite hus. Men det er greit at Ivanka og Jared tjener rått på stillingene sine?

• Liker 9
Skrevet

Når 46% av landet sin befolkning stemte Trump, er det åpenbart noe de ser som ikke blir kommunisert hit. Men om man skal legge Trump sin retorikk til grunn (og ignorere politikken) er det bra han forsvinner. Ikke lett å forklare til egne barn at man skal være snill mot hverandre når verdens mektigste mann sier "du er motbydelig" på tv. 

Litt forundret over at så mange amerikanere tror løsningen på nedgangstider og krevende økonomiske tilstander er "America first" og å stenge grensene. Krakket i 1929 beskrives som et resultat av isolasjonismen tidlig på 1900 - tallet. Løsningen? Man åpnet opp grensene og så at USA er en del av verden og blir påvirket av hva som skjer i feks Asia og Europa. 

Om man har lite mat og penger hjemme, hjelper det sjeldent å låse seg inne. 

Jeg tror Biden vil gjenopprette forhold til allierte og handelspartnere. For i de siste fire årene har ikke Trump gjort USA farlig. Han har gjort USA irrelevant. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...