Troyamin Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 Er det noen som har erfaring med bruk av L-tyrosin og Kelp produkter ved vektnedgang? Jeg vurderer å supplementere med dette i tillegg til et sunt kosthold, men ønsker å høre andres erfaringer før jeg starter.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 Jeg har erfaring med at folk så inderlig ønsker å tro, og at tro fort kan overkjøre alt man har av sunn fornuft. Dette gjelder spesielt for latsabber, unnasluntrere, oppmerksomhetssyke og selvoppnevnte ofre for universets urettferdighet. Hvorfor man ikke bare gjør det som skal til for å gå ned i vekt - som faktisk bare er å la være å gjøre noe (det høres veldig lett ut, men det er ikke det, det er bare ekstremt enkelt) - istedenfor alle mulige slags grep som bare gjør det vanskeligere, undres jeg over hver eneste dag. Anonymkode: 78440...6c2
Troyamin Skrevet 11. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har erfaring med at folk så inderlig ønsker å tro, og at tro fort kan overkjøre alt man har av sunn fornuft. Dette gjelder spesielt for latsabber, unnasluntrere, oppmerksomhetssyke og selvoppnevnte ofre for universets urettferdighet. Hvorfor man ikke bare gjør det som skal til for å gå ned i vekt - som faktisk bare er å la være å gjøre noe (det høres veldig lett ut, men det er ikke det, det er bare ekstremt enkelt) - istedenfor alle mulige slags grep som bare gjør det vanskeligere, undres jeg over hver eneste dag. Anonymkode: 78440...6c2 Og ellers har du det bra?!😂🤣 Er det noen som faktisk har erfaring i henhold til det jeg skrev i HI, setter jeg pris på det.😊 1
Troyamin Skrevet 11. februar 2021 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2021 Bumper denne opp igjen. Da jeg ikke fikk noen svar, kan jeg nå opplyse at jeg har prøvd ut Slim Boost (jada, jada, det er et kleint navn) med L-tyrosin og Kelp. Som de fleste som skal selge et produkt, så lover dette gull og grønne skoger, men jeg kjøpte det kun pga L-tyrosin og Kelp. Tok også placebo effekten med her, da den kan være sterk😉 Men etter etter å ha forsøkt en boks tabletter kan jeg konkludere med at metthetsfølelsen gradvis har kommet tilbake. Nattesøvnen er også blitt bedre. Så for overspisere så kan jeg anbefale L-tyrosin og Kelp tilskudd. Må legge til at jeg hadde lagt om kostholdet en god stund før utprøving. Og livsstilsendringen er noe jeg fremdeles jobber hardt for å opprettholde. Så dersom du ikke er villig til å endre livsstilen og kostholdet ditt, så er ikke L-tyrosin og Kelp noe for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå