AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 Vi har vore sammen nå i 14 år. Er det da mindre sjanse for at vi går fra hinnanen. Vi har noen utfordinger, men føler vi løser det greit. Anonymkode: d986c...2ab
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 Ja såklart, spesielt om dere har bodd ilag lenge også. Korte forhold og useriøse forhold (de som ikke bor sammen) har størst sjanse for å ryke naturligvis. Anonymkode: d78bd...02d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 Ingen vet da om dere vil holde sammen. Anonymkode: 6a4d7...251 1
KvinneguidenBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har vore sammen nå i 14 år. Er det da mindre sjanse for at vi går fra hinnanen. Vi har noen utfordinger, men føler vi løser det greit. Anonymkode: d986c...2ab Er det noe konkret du er bekymret for siden du spør? 🤔
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Skrevet 11. januar 2021 Det vet man da aldri. Jeg og eksen var sammen i over 20 år før vi gikk fra hverandre. Anonymkode: f704c...f8a 3
mjaus Skrevet 11. januar 2021 #6 Skrevet 11. januar 2021 Kjemi og kommunikasjon er viktigst, har dere det? Så hadde jeg ikke bekymret meg 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #7 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det vet man da aldri. Jeg og eksen var sammen i over 20 år før vi gikk fra hverandre. Anonymkode: f704c...f8a Det var en grunn? Eller? Anonymkode: ee12b...cbc
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #8 Skrevet 11. januar 2021 Her ble det slutt etter 18 år. Jeg så ikke den komme selv. Det viktigste du og mannen kan gjøre er å aldri ta hverandre eller forholdet for gitt, men jobbe med å ha det bra, utforske hverandre og nye aktiviteter sammen. Anonymkode: 0fe90...f75 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #9 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det var en grunn? Eller? Anonymkode: ee12b...cbc Det hender at man vokser fra hverandre til slutt selv om man har det bra i mange år. Anonymkode: f704c...f8a 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #10 Skrevet 11. januar 2021 Jeg har sett tilfeller av brudd etter mange år i omgangskretsen. Men har da sett det komme, reagert på at de er forskjellinge over tid, forstått på venninnene mine at det fysiske ikke fungerer, forstått at mannen lever for seg selv og karrieren og lar familien.as skure, tydelig sett at man holder sammen for barna, og i det barna flytter ut går det ikke lenger. Jeg har 18 år med samme mann, og føler meg så trygg som jeg kan bli på at det er oss resten av livet. Har aldri vært konflikter, aldri i nærheten av brudd, det er mye nærhet, latter og omsorg. Føler at vi har vokst sammen til å være hverandres nærmeste familie. Som andre har påpekt - det handler jo gjerne om å ta vare på hverandre, og forholdet. Ikke ta den andre for gitt. Her er det stadig små tjenester, og raushet, og ønske om å gjøre ting best mulig for den andre. Anonymkode: eca41...f01 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #11 Skrevet 11. januar 2021 Nei, jeg syns ikke at et forholds varighet er en indikator for om man alltid vil holde sammen. Hvorfor? Skilte meg selv etter 12 år sammen. Han ble voldelig og endret personlighet. Mine foreldre skilte seg etter 17 eller 19 år sammen, husker ikke helt. Jeg syns ikke et forhold er noe tryggere eller stødigere om man har vært sammen 4 år eller 10 år. Mitt forhold nå, på over 3 år, er mer stabilt og trygt enn med eksmannen, fordi jeg og samboeren kan kommunisere om alt. Jeg vet hvor jeg har han, og omvendt. Derfor har jeg tro på dette forholdet, mye sterkere enn med eksmannen. Vi er rause med hverandre, vi respekterer hverandre, vi tar ikke hverandre for gitt. Og vi vil hverandre bare det beste. Jeg har mer livserfaring nå også, og jeg ser at dette er et sterkt og stabilt forhold. Anonymkode: 17ea1...27a 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #12 Skrevet 11. januar 2021 Det virker ofte som om den ene i forholdet tror at lang fartstid i seg selv er nok for å holde sammen, dvs tar forholdet for gitt. Hvis det etter 14 år derimot er god kommunikasjon, gjensidig bekreftelse og støtte, og et godt sexliv, så ligger dere vel ganske godt an til å nå 15-årsdagen. Anonymkode: 9f910...8f6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå