Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt innspill her. 
En mann jeg har truffet over tid har de siste mnd flørtet endel med meg, og de siste mnd har jeg flørtet tilbake. Nå har det i grunn pågått såpass lenge (siden sensommer’n), så jeg har egentlig litt lyst til å spørre han hva han legger i det. Er det bare «uskyldig morro» eller vil han noe mer? 
Men jeg syns det er vanskelig å ta det opp, selvom jeg egentlig føler meg trygg på at vi må få snakket om det. Jeg bare vil ikke kritisere han på noe vis, eller at han skal misforstå meg. Eller enda verre, tenk om jeg har misforstått alt?😏

Noen innspill? Hvordan si noe, på en fornuftig måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Litjepiiia skrev (4 timer siden):

Jeg trenger litt innspill her. 
En mann jeg har truffet over tid har de siste mnd flørtet endel med meg, og de siste mnd har jeg flørtet tilbake. Nå har det i grunn pågått såpass lenge (siden sensommer’n), så jeg har egentlig litt lyst til å spørre han hva han legger i det. Er det bare «uskyldig morro» eller vil han noe mer? 
Men jeg syns det er vanskelig å ta det opp, selvom jeg egentlig føler meg trygg på at vi må få snakket om det. Jeg bare vil ikke kritisere han på noe vis, eller at han skal misforstå meg. Eller enda verre, tenk om jeg har misforstått alt?😏

Noen innspill? Hvordan si noe, på en fornuftig måte?

Hvorfor snakke? Hvorfor ikke bare skru litt opp for flørten og se reaksjoner?

Anonymkode: cbb16...9bd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor snakke? Hvorfor ikke bare skru litt opp for flørten og se reaksjoner?

Joda, for all del går an det å 😅 

• Liker 1
Skrevet
Litjepiiia skrev (37 minutter siden):

Joda, for all del går an det å 😅 

Det er mye gøyere 

Skrevet

Men tar gjerne imot innspill på måter å ta det opp på og - vi prater endel, og jeg trenger litt avklaring snart 🤪

Skrevet

Er det bare meg eller har vi en god tone? 

Vil gjerne ta en kaffe med deg en dag, er du med? 

Jeg føler du flørter med meg og lurer på om du legger noe i det? 

Hva syns du om meg? 

Skal vi ta en middag fredag? 

Anonymkode: 4d381...8c9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det bare meg eller har vi en god tone? 

Vil gjerne ta en kaffe med deg en dag, er du med? 

Jeg føler du flørter med meg og lurer på om du legger noe i det? 

Hva syns du om meg? 

Skal vi ta en middag fredag? 

Anonymkode: 4d381...8c9

Takk for forslag ☺️ Tenkte på å si noe som det du foreslår i midten der..Må bare prøve tror jeg 🙊

Skrevet

Det ville jeg hvertfall ikke sagt ...😅,, it kills the vibe... Ville heller flørtet mer,og sett reaksjonen.

Anonymkode: e75a1...6ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det ville jeg hvertfall ikke sagt ...😅,, it kills the vibe... Ville heller flørtet mer,og sett reaksjonen.

Godt poeng 😅 Syns det er vanskelig jeg 😅 Føler at jeg burde/vil si noe, men vil ikke at han skal misforstå det fra min side, jeg liker han jo - det vet han tror jeg 😁 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Meh... Hvis hun tar livet av noe, så var det i alle fall ikke liv laga.  Bring hele diskusjonen opp på et metanivå, det hadde jeg likt. Snakk om det, som om du ser dere utenifra. 

Anonymkode: ebc5a...74f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Meh... Hvis hun tar livet av noe, så var det i alle fall ikke liv laga.  Bring hele diskusjonen opp på et metanivå, det hadde jeg likt. Snakk om det, som om du ser dere utenifra. 

Anonymkode: ebc5a...74f

Godt poeng det og ja 😅 Vi har en veldig god kjemi, har kunnet snakke om ganske mye forskjellig de siste mnd, så bør klare det her og..men det er det å komme inn på tema på en naturlig måte da 🙊 Tar det selvsagt opp når vi treffes, ikke over nett eller noe sånt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...