Gå til innhold

Er det overhode mulig å få vekk magen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har gått ned ca 18 kg og veier nå 61-62 kg og er 167cm.

Jeg har født 3 barn, og har hatt unormal stor mage på de siste 2. Siste barn kom for 6 år siden. 

Men så kommer spørsmålet, er det noen som har fått til å kvitte seg med det siste henget på magen? Under navlen. Type den man kan gjemme under buksen, men ender opp med å se gravid ut, heng? 

Kosistensen er bløtere enn en bolle deig, men den sitter som støpt. Skummelt å tenke på å gå enda mer ned i vekt, men er det som hjelper? 

Eller skal jeg forsone meg med den? 

Har noen av dere erfaring med mageheng? 🙈

Anonymkode: d80e4...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tren hard styrke for å stramme opp. Det er ikke farlig for deg å gå ned 5 kilo til, men det er heller ikke sikkert det er riktig for deg. 

Er det bare løs hud og ikke fett vil ikke annet enn aksept eller operasjon hjelpe.

Anonymkode: bf016...878

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er like høy som deg, og «pølsa» som jeg kaller den, forsvinner når jeg veier ca. 55-56 kilo. 

Anonymkode: f766f...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 159 og mister mensen når jeg går under 59 kg. Vet ikke hvordan der er med deg, men ville først prøvd å beholde samme energiinntak, og heller prøve å trene noe styrke, fremfor å senke energiinntak ytterligere ettersom du allerede er i minus mtp vektnedgang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener endel styrke, har holdt på med dette i 2 mnd ish. Trives godt med det, men har ikke hatt noe effekt på magen. Holder vekten på tross av "øøøøørlite" overskudd av kalorier i julen 🤪🙊Kjedelig å se gravid ut nærmest. Er ganske tydelig og. 

Kan jo vurdere å gå ned litt til, men følte meg ferdig😅  har dog lest av sukker kan legge seg der, og da kan kanskje det være problemet. Men rart at en sort mat skal legge seg på et sted, så vet ikke helt om det stemmer.. 

Anonymkode: d80e4...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert du kan få den helt vekk, jeg har hatt veldig stor mage under graviditetene mine. Og huden utvider seg der etter, den er løsere enn vanlighud og trekker seg ikke sammen på samme måte som normal hud. Jeg kommer nok aldri til å bli kvitt den helt. Men men :) ikke verdens undergang, det har bodd to barn der! 

Anonymkode: 8743a...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan det være at magemusklene dine har delt seg pga graviditetene? 

Hvis ikke må du nok mer ned i fettprosent. Enten ved vektnedgang eller styrketrening. 

Anonymkode: 9a87f...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...