Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortalte han i dag at 2 åringen knakk pcen min og at jeg synes det var dumt, han himlet med øynene, sa ikke et ord. 

Sier jeg noe til han så svarer han nesten ikke. Dunker jeg meg på noe og får vondt sier han bare "du er så klønete, herregud"

I sted kom jeg hjem, toåringen ropte på meg, hørte det ikke før samboeren ropte "KOMMER DU ELLER??! "

ble så forbanna at jeg sa "snakk skikkelig til meg alvorlig talt!!!! "

Mister all energi rundt en sånn person.. Noen andre som har opplevd noe sånt? 

Anonymkode: cb5ae...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i et slikt forhold nå. Han er sur, snakker til meg uten respekt og har ikke empati. Hvis jeg gråter, sier han «ååå, hva er det nå da??😩😩» og himler med øynene. Nei, jeg gråter ikke ofte.

Vurderer å gjøre det slutt..

Anonymkode: 10ce5...334

• Liker 5
Skrevet

Du må spørre ham hvorfor han er så jævla sur!

Anonymkode: 1d197...c87

• Liker 3
Skrevet

Han er kanskje lei av deg? 

Anonymkode: 0cea1...129

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er i et slikt forhold nå. Han er sur, snakker til meg uten respekt og har ikke empati. Hvis jeg gråter, sier han «ååå, hva er det nå da??😩😩» og himler med øynene. Nei, jeg gråter ikke ofte.

Vurderer å gjøre det slutt..

Anonymkode: 10ce5...334

Det er helt utmattende. Jeg har tatt det opp så mange ganger, at han får snakke til meg med respekt! Ingenting skjer. 

Forstår godt at du vil gjøre det slutt, verre med meg som har barn.. 

• Liker 3
Skrevet

Noe sier meg at det ikke er blitt sånn her uten videre. Ja, det finnes folk som er sur og negativ og mangler sympati fra naturens side, men det har vel ikke alltid vært sånn som det er nå? Høres jo rett og slett ut som at han er drittlei. Hvorfor går dere ikke i terapi om dere ønsker å være sammen? 

Anonymkode: 9a49a...60f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må spørre ham hvorfor han er så jævla sur!

Anonymkode: 1d197...c87

Jeg spør om det hele tiden når han snakker til meg på den måten, han svarer ikke på det. Bare sier "slutt og mas".. 

Jeg maser ikke en gang, jeg et bare lei av å bli snakket til på med null respekt! 

Hva får han til å tro at han kan snakke til meg på den måten? Man snakker ikke en gang til en hund på den måten.. 

• Liker 2
Skrevet

Det er helt utmattende. Jeg har tatt det opp så mange ganger, at han får snakke til meg med respekt! Ingenting skjer. 

Forstår godt at du vil gjøre det slutt, verre med meg som har barn.. 

Hvordan er du mot han da? Er det sånn at du gir han masse kjærlighet og trøster han om han dunker seg (slik som du forventer av han) og han ikke gir deg noe tilbake? Eller tenker du at han plutselig skal overøse deg med kjærlighet om du også er kald mot han?

• Liker 2
Skrevet

Noe sier meg at det ikke er blitt sånn her uten videre. Ja, det finnes folk som er sur og negativ og mangler sympati fra naturens side, men det har vel ikke alltid vært sånn som det er nå? Høres jo rett og slett ut som at han er drittlei. Hvorfor går dere ikke i terapi om dere ønsker å være sammen? 

Jeg har foreslått terapi, men det gidder han ikke. 

TS

Skrevet

Hvordan er du mot han da? Er det sånn at du gir han masse kjærlighet og trøster han om han dunker seg (slik som du forventer av han) og han ikke gir deg noe tilbake? Eller tenker du at han plutselig skal overøse deg med kjærlighet om du også er kald mot han?

Jeg lot han sove til 11 i dag, mens jeg hadde ungen. Jeg lager alltid middag, handler, vasker klær. Jeg føler jeg legger så mye til rette og gjør så mye for han. Enda gidder han ikke en gang svare meg, det får meg til å føle meg plagsom og som en person med lite verdi. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har foreslått terapi, men det gidder han ikke. 

TS

Da må dere jo sette dere ned og snakke (pent og ordentlig) om hvordan dere da skal løse det. Spør han hva han tenker, om han vil ha et forhold som er sånn det er nå (som han selvsagt ikke ønsker, ingen ønsker det), og om han ikke ønsker det, om han enten ønsker å jobbe for å få et bedre forhold eller avslutte det. Om han ikke ønsker terapi, spør hva han da foreslår.

Skrevet

Er han deprimert? Er min første tanke, det kan vise seg på ulikt vis, som f.eks å bli kort i lunta og lite tilstedeværende for de rundt seg.

Men har han alltid vært sånn så er det jo verre 😕 

Småbarnfasen som tærer på? har dere blitt rammet økonomisk av corona-restriksjoner?

Anonymkode: c212a...6ee

• Liker 3
Skrevet

Har han alltid vært sånn?

Er det hans barn?

Barn trenger foreldre med empati for riktig utvikling

Anonymkode: 5e700...cf4

• Liker 2
Skrevet

Jeg har blitt sånn. Og det hjelper ikke hvor mye samboeren gjør...  Kanskje tvert i mot..

Kjenner alt med rødt fylke, tungt vær, baby, familie og venner som bor mange timer unna.

Eneste som gir meg glede er trening og baby. Ellers så går absolutt alle meg på nervene. 

Brølte på samboeren i går, og kjente at det var mer der det kom fra....

Samboeren er en empatisk og delaktig mann. Han koser, lager middag, er med baby osv osv

Så handler ikke om han, men om hvordan jeg har det inni meg 

Anonymkode: f4fef...fea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har blitt sånn. Og det hjelper ikke hvor mye samboeren gjør...  Kanskje tvert i mot..

Kjenner alt med rødt fylke, tungt vær, baby, familie og venner som bor mange timer unna.

Eneste som gir meg glede er trening og baby. Ellers så går absolutt alle meg på nervene. 

Brølte på samboeren i går, og kjente at det var mer der det kom fra....

Samboeren er en empatisk og delaktig mann. Han koser, lager middag, er med baby osv osv

Så handler ikke om han, men om hvordan jeg har det inni meg 

Anonymkode: f4fef...fea

Men det er jo ikke riktig at det skal gå utover han. Da trekker du jo alle ned i dragsuget.. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fortalte han i dag at 2 åringen knakk pcen min og at jeg synes det var dumt, han himlet med øynene, sa ikke et ord. 

Sier jeg noe til han så svarer han nesten ikke. Dunker jeg meg på noe og får vondt sier han bare "du er så klønete, herregud"

I sted kom jeg hjem, toåringen ropte på meg, hørte det ikke før samboeren ropte "KOMMER DU ELLER??! "

ble så forbanna at jeg sa "snakk skikkelig til meg alvorlig talt!!!! "

Mister all energi rundt en sånn person.. Noen andre som har opplevd noe sånt? 

Hmm han er tydelig irritert på deg for noe men gidder ikke ta opp med deg hva det er og er heller sur og muggen istedet 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men det er jo ikke riktig at det skal gå utover han. Da trekker du jo alle ned i dragsuget.. 

Trenger ingen pekefinger. Dette var info for å fortelle hvordan det kan foregå hos noen som kan kjenne seg igjen i andre part. 

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke han har respekt for deg. Er dere kjærlige med hverandre ellers? 

Anonymkode: 24da2...d94

Skrevet

Høres ut som om at han er drittlei...

• Liker 2
Skrevet

Hvordan ble det sånn? Høres jo ut som at han har gått lei. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...