AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Del Skrevet 10. januar 2021 Hei hei, jeg er lott ny i gamet med kaloriunderskudd og slanking osv. Det som er greia er at jeg har gått opp noen kilo i de siste månedene. Jeg vil gjerne få tatt av disse igjen og litt til. Jeg er 18 år, 172 høy og veier rundt 73/74 kg. Jeg spiser rundt 1500 kalorier til dagen, trener styrke hjemme (pga stengte treningssentere) og jogger/ har intervaller eller går, 6 ganger i uka. Vil jeg gå ned i vekt av dette? Jeg bruker ikke vekt så mye, da jeg vil ned i fett prosent som er lettere å se med målebånd... Anonymkode: 58933...a9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Del Skrevet 10. januar 2021 Du klmmer til å gå ned. Du er flink. Anonymkode: 21632...b29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Del Skrevet 11. januar 2021 Ja, det er sannsynlig at du vil gå ned med dette kaloriinntaket. Anonymkode: 08e95...8b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå