AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #21 Del Skrevet 18. januar 2021 Hvorfor bruker dere zoloft? Anonymkode: 73f09...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2021 #22 Del Skrevet 18. januar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hvorfor bruker dere zoloft? Anonymkode: 73f09...b42 Depresjon og angst her. Anonymkode: 19dcb...bc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 18. januar 2021 #23 Del Skrevet 18. januar 2021 Tråden er ryddet for medisindosering. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #24 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 14.26): Hvorfor bruker dere zoloft? Anonymkode: 73f09...b42 Ble satt på Zoloft etter mange år med Cipralex (var så dum og bråsluttet uten samtale med lege. Tok det primært for panikkanfall, OCD og PTSD. Kan ikke si det hjalp spesielt mye på depresjonen, men panikkanfallene roet Zoloft ned (jeg var sånn som ble lam i bena og i verste fall besvimte under anfall). Anonymkode: f192c...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #25 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ble satt på Zoloft etter mange år med Cipralex (var så dum og bråsluttet uten samtale med lege. Tok det primært for panikkanfall, OCD og PTSD. Kan ikke si det hjalp spesielt mye på depresjonen, men panikkanfallene roet Zoloft ned (jeg var sånn som ble lam i bena og i verste fall besvimte under anfall). Anonymkode: f192c...bdf Dette er en 4 år gammel tråd. Leter du opp gamle tråder eller ser du ikke på årstall? Anonymkode: 24c1a...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #26 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er en 4 år gammel tråd. Leter du opp gamle tråder eller ser du ikke på årstall? Anonymkode: 24c1a...9ed Er gamle tråder er problem? Jeg synes tråden er kjempeintetessant og hadde aldri funnet den hvis den ikke hadde blitt henta fram. Anonymkode: 88890...1b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #27 Del Skrevet 8. januar Zoloft har fungert ekstremt bra mot angst for meg. Føler meg usårlig sammenlignet med når angsten ligger og murrer hele tiden. Mange opplever å bli ganske likegyldige av Zoloft, så man må kanskje lære nye strategier for å få ting gjort. I beste fall bruker du "pausen" Zoloft gir til å jobbe med det som forårsaker angsten, så du kan slutte igjen etterpå. Anonymkode: ed2fa...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #28 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette er en 4 år gammel tråd. Leter du opp gamle tråder eller ser du ikke på årstall? Anonymkode: 24c1a...9ed Regner med at Zoloft er like interessant i dag som for 4 år siden. Anonymkode: 8527a...fda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar #29 Del Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Regner med at Zoloft er like interessant i dag som for 4 år siden. Anonymkode: 8527a...fda Tror nok den som stilte spm her for 4 år siden har fått svar for lenge siden og gått videre. Merkelig å finne fram gamle tråder og svare på de uten å se på dato når spm ble stilt. Anonymkode: 24c1a...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå