AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Eller sitly.no? Eller noe annet? Vi vurderer å dra til Nordland/Bodø noen måneder, og for at vi skal klare det må vi ordne noe barnepass som kan erstatte barnehagen. Det er vanskelig å finne dagmamma, det er ikke lett å stole på helt fremmede sånn. Men det er også sterke argumenter for at vi skal dra på denne turen. Vi har 2 barn i barnehagealder. Hvor finner jeg en dagmamma å stole på? (PS: vi kommer ikke til å si opp barnehageplassen vi har, og kommunen kommer ikke til å betale tilskudd for at barna går i to barnehager. Jeg har kontaktet aktuelle barnehager for å høre om det finnes smutthull eller andre løsninger, men det gjør det ikke). Anonymkode: 9508c...b62
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Det er jo bare helt tilfeldige dagmammaer så ingen av oss kan garantere at du kan stole på de! Du må bare møte noen dagmammaer å stole på magefølesen. Ville også sjekket referanser. Anonymkode: fe0df...484
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 Det er lite dagmammaer i Bodø, barnehagedekningen er så god og ingen trenger dagmamma, de som er igjen er useriøse. Anonymkode: 9508c...b62
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er lite dagmammaer i Bodø, barnehagedekningen er så god og ingen trenger dagmamma, de som er igjen er useriøse. Anonymkode: 9508c...b62 Ja for det vet jo du alt om 🙄 Anonymkode: fe0df...484
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Skrevet 11. januar 2021 TS her Anonym vs anonym blir litt vanskelig å følge hvem som har rett. Har noen av dere erfaringer med hvordan man kan komme i kontakt med dagmammaer, om de finnes? Anonymkode: 9508c...b62
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #6 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er lite dagmammaer i Bodø, barnehagedekningen er så god og ingen trenger dagmamma, de som er igjen er useriøse. Anonymkode: 9508c...b62 Signerer denne. Anonymkode: d89d5...4a9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #7 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her Anonym vs anonym blir litt vanskelig å følge hvem som har rett. Har noen av dere erfaringer med hvordan man kan komme i kontakt med dagmammaer, om de finnes? Anonymkode: 9508c...b62 Du må betale for å kontakte foreldrene du ønsker. Anonymkode: fe0df...484
Thea82 Skrevet 11. januar 2021 #8 Skrevet 11. januar 2021 Jeg bor i Danmark og Care app’en finnes her også. Jeg synes den virker seriøs og har vurdert å bruke den for å finne en barnepasser. Men man har jo aldri noen garantier, men jeg tenker du er langt med et grundig intervju, skjekk av referanser og la de passe barna mens du er tilstede noen ganger. Det er ihvertfall fremgangsmåten jeg ville valgt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå