AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #21 Skrevet 10. januar 2021 Kun om de er helt ødelagt, da brukes de som filler en stund. Men har de generelt i årevis, noen er sikkert 20-30 år gamle. Anonymkode: 5318b...cb5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #22 Skrevet 10. januar 2021 Sist jeg kjøpte fordi vi trengte var 2 badehåndklær for 13 år siden (husker det fordi jeg var gravid da). Har kjøpt 1 eller 2 badehåndklær etter det, men det var fordi vi gikk forbi noen på tilbud datteren min hadde lyst på. Håndklær av typen til å tørke henda med arva jeg en hel bunke av fra mamma da hun flytta i fjor. Hun syntes de hadde blitt stygge, men der var jeg ikke helt enig - de har lang levetid igjen. Anonymkode: b075e...cd7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #23 Skrevet 11. januar 2021 Jeg bytter handklær når de er slitt eller begynner å lukte? Bare jeg som synes at håndklær kan få en sur lukt? Jeg bytter ut håndklær 2-3 ganger i uken og vasker på 60 grader. Likevel synes jeg at de kan få en sur lukt. Anonymkode: 8036b...83f
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #24 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg bytter handklær når de er slitt eller begynner å lukte? Bare jeg som synes at håndklær kan få en sur lukt? Jeg bytter ut håndklær 2-3 ganger i uken og vasker på 60 grader. Likevel synes jeg at de kan få en sur lukt. Anonymkode: 8036b...83f Har du prøvd å vaske dem på 90 grader innimellom? Jeg vasker alltid håndklær på 90 grader og har aldri merket sur lukt. Anonymkode: 77514...acc
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #25 Skrevet 11. januar 2021 Jeg har kjøpt en haug med nye håndklær et par ganger vel, siden jeg ble voksen. Usikker. Er 40 nå. De første årene hadde jeg med meg håndklær jeg fikk med hjemmefra. Så kanskje hvert 10 år? Kjøper litt tykke, dyre på salg, de holder bra. Badehåndklær til barna har jeg kjøpt noen av da, de er tynnere og blir slitt av bruk på stranda osv. Anonymkode: be71a...e6f
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #26 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg bytter handklær når de er slitt eller begynner å lukte? Bare jeg som synes at håndklær kan få en sur lukt? Jeg bytter ut håndklær 2-3 ganger i uken og vasker på 60 grader. Likevel synes jeg at de kan få en sur lukt. Anonymkode: 8036b...83f Prøv å vaske dem på varmere temperatur i blant. Og la dem tørke godt etter vask før du bretter dem/tar dem i bruk igjen. Anonymkode: be71a...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå