Gå til innhold

Kompis besøker ei tidligere nær beslektning

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kammerat besøker farens eks kjæreste . Bør jeg si ifra til faren? Kan jeg involvere meg og spørre hva de holder på med?? Går ut ifra at de roter siden han er der til langt ut på kvelden

Anonymkode: 0db90...be3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er moralpolitiet? Nysgjerrig? 

Anonymkode: 51b49...7ce

• Liker 16
Skrevet

Når noen er litt en «eks» så betyr det at den personen står fritt til å «rote» med hvem som helst. Pass dine egne saker heller.

Anonymkode: 29889...20a

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Når noen er litt en «eks» så betyr det at den personen står fritt til å «rote» med hvem som helst. Pass dine egne saker heller.

Faren vil sikkert bli fly forb****. Jeg bør prate med kam først. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Faren vil sikkert bli fly forb****. Jeg bør prate med kam først. 

Uavhengig av hva faren vil si, så er det ikke noe du skal legge nesen din i. La folk leve sine egne liv.

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Uavhengig av hva faren vil si, så er det ikke noe du skal legge nesen din i. La folk leve sine egne liv.

Jeg bør vel få lov å reagere på en handling som dette? Roter med eksen til sin egen far. Kanskje jeg skal tre opp på døren helt tillfeldig?,

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og du er moralpolitiet? Nysgjerrig? 

Begge

Gjest Smeltemann
Skrevet

Å du er sjalu?

Pass dine egne saker det tror jeg du gjør best i.

Skrevet

Du burde holde deg unna. Hvem er du til å blande deg egentlig? Lev ditt eget liv du, så frekt!

Anonymkode: de339...aed

• Liker 2
Skrevet
Smeltemann skrev (9 minutter siden):

Å du er sjalu?

Pass dine egne saker det tror jeg du gjør best i.

Dette er vel ikke lov. Like ille som incest.. horribel handling fra dama sin side også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg bør vel få lov å reagere på en handling som dette? Roter med eksen til sin egen far. Kanskje jeg skal tre opp på døren helt tillfeldig?,

Tre opp på døren helt tilfeldig? Hva i all verden betyr det? 

Anonymkode: f8e26...8ee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Dette er vel ikke lov. Like ille som incest.. horribel handling fra dama sin side også. 

Hvorfor skulle ikke det være lov?

Hun er ikke i slekt med kompisen din, selv om hun er "ei tidligere nær beslektning" (hva det nå enn måtte bety) 

• Liker 10
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En kammerat besøker farens eks kjæreste . Bør jeg si ifra til faren? Kan jeg involvere meg og spørre hva de holder på med?? Går ut ifra at de roter siden han er der til langt ut på kvelden

1: Beslektning er ikke et ord.

2: Dette har ikke du noe med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor skulle ikke det være lov?

Hun er ikke i slekt med kompisen din, selv om hun er "ei tidligere nær beslektning" (hva det nå enn måtte bety) 

Altså hun har vært sammen med faren til kameraten min,, som hun nå har kveldsbesøk av. D er jo familie 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså hun har vært sammen med faren til kameraten min,, som hun nå har kveldsbesøk av. D er jo familie 

1: De er ikke familie.

2: Du vet ikke hva som skjer under besøkende.

Ikke legg deg opp i hva voksne mennesker gjør, og vær glad for at ingen stalker deg på samme måte.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Med den logikken kan jo heller ikke du (eller noen andre) "rote" med kjærestene sine siden det 'ER FAMILIE'.

Så, 1- det er ikke sånn incest funker, 2- det er noe du ikke har noe med og 3- det er fullt lovlig.

Anonymkode: fe6e8...37e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, de er ikke i familie. De er voksne mennesker som kan gjøre som de vil.

Hvor gammel er du egentlig?

• Liker 3
Skrevet

Dette skjønte jeg ingen ting av... 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og hvilken lov skulle hindre at voksne mennesker treffer hverandre? Og hvordan er din definisjon av incest? De er ikke familie engang! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og hvilken lov skulle hindre at voksne mennesker treffer hverandre? Og hvordan er din definisjon av incest? De er ikke familie engang! 

Ikke i familie nå, men har vært i familie. Ja, kjenner jeg blir irritert over respekten ovenfor faren. Greit han var utro mot henne og det da ble slutt, men å be sønnen hjem til seg blir i mine øyne helt feil.. ja begge er voksne, men respektløst. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...