Snop Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Jeg er i 30-årene og har helt normal hud uten noen problemer, så jeg bruker ingen produkter - kleisjer kanskje på noe billig body lotion jeg finner i skapet om jeg er litt tørr en dag om vinteren men ellers ingenting. Vasker bare ansiktet når jeg dusjer daglig - da kun med vann. Men så lurer jeg på, er det noen produkter jeg kan bruke for å få den berømte gløden i huden eller er det lite vits i å røre en relativt jevn kvisefri hud?
Roci Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Snop skrev (9 minutter siden): Jeg er i 30-årene og har helt normal hud uten noen problemer, så jeg bruker ingen produkter - kleisjer kanskje på noe billig body lotion jeg finner i skapet om jeg er litt tørr en dag om vinteren men ellers ingenting. Vasker bare ansiktet når jeg dusjer daglig - da kun med vann. Men så lurer jeg på, er det noen produkter jeg kan bruke for å få den berømte gløden i huden eller er det lite vits i å røre en relativt jevn kvisefri hud? En lett fuktighetskrem med antioksidanter og en skånsom syreeksfoliering en til to ganger i uka kan bidra til å gi huden mer "glød". Vil også foreslå solkrem med høy faktor i sommerhalvåret for å forebygge mot solskader og for tidlig hudaldring.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 Snop skrev (12 timer siden): Jeg er i 30-årene og har helt normal hud uten noen problemer, så jeg bruker ingen produkter - kleisjer kanskje på noe billig body lotion jeg finner i skapet om jeg er litt tørr en dag om vinteren men ellers ingenting. Vasker bare ansiktet når jeg dusjer daglig - da kun med vann. Men så lurer jeg på, er det noen produkter jeg kan bruke for å få den berømte gløden i huden eller er det lite vits i å røre en relativt jevn kvisefri hud? Prøv Decrusto.:) Anonymkode: a9197...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå