AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Hva er det som trigger squirtingen hos deg? Bruker du leketøy, f.eks. en g-punkt massasjestav? Og er det mer effektivt på squirtingen? Anonymkode: 1553e...110
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Har ikke for vane å tisse på meg under sex nei. Har blærekontroll og heldigvis for det. Anonymkode: 355ac...2e0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke for vane å tisse på meg under sex nei. Har blærekontroll og heldigvis for det. Anonymkode: 355ac...2e0 Jeg squirter. Det startet etter jeg hadde trent trentbekkenmusklatur etter fødsel. Squirter både av kun klitorismassasje og penetrering (da helst med vibrator for g-punktet, eller det som er antatt å være g-punktet). Jeg synes squirteorgasmene er kjempedeilig! Anonymkode: b423e...72b 3
Fioljenta Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 Ja, jeg squirter ofte. Vanligvis av støting eller «massasje» av fremre vegg i skjeden (noen teknikker), men har også squirtet av kunyaza og leketøy som we-vibe melt. Sjansen øker når jeg bruker pc-musklene. Squirtet kommer helt klart ut gjennom fremre vegg i skjeden (svampaktig område som kalles g-punktet), dvs. ikke tiss. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Ja, jeg squirter ofte når jeg får orgasme under sex. Jeg må bli penetrert for å squirte. Synes det er deilige orgasmer. Trenger alltid å stimulere klitoris for å komme. Squirter enklest når jeg blir tatt bakfra eller har beina oppå skuldrene, men uten at penis kommer for langt inn 😅 Anonymkode: 99306...d6f
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #6 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva er det som trigger squirtingen hos deg? Bruker du leketøy, f.eks. en g-punkt massasjestav? Og er det mer effektivt på squirtingen? Anonymkode: 1553e...110 Ja. Kun alene. Når jeg fantaserer. Anonymkode: 6025c...abf 1
Gjest Frøken Diamant Skrevet 11. januar 2021 #7 Skrevet 11. januar 2021 Klarer kun å squirte sammen med kjæresten min.Får det ikke til alene... Enkleste måten å squirte på er når han fingrer meg med "Kom hit bevegelse" og noen ganger hvis jeg er skikkelig kåt så skjer det i misjonær også.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #8 Skrevet 11. januar 2021 Har skjedd èn gang under sex, ble helt satt ut. Haha! Han hadde opplevd det før og ble mindre satt ut enn meg. Jeg trodde det bare var en tullegreie. Er 32 år og det skjedde nå nylig. Føltes ikke vanvittig spesielt, egentlig, ikke som en klitorisorgasme i alle fall (jeg får ikke orgasme av penetrering). Anonymkode: 7c794...837
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #9 Skrevet 11. januar 2021 Har aldri klart dette tror jeg, men blir veldig våt under sex. Kanskje jeg har squirtet uten å være klar over det? Anonymkode: 2c963...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå