Gå til innhold

Normalt at barnehageassistenter ligger med fedrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er dette? Er det lov?

Anonymkode: 9897d...b46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i barnehage og vi har ikke lov å legge foreldrene til på Facebook engang, så jeg tror ikke det er lov. Det er hvertfall ikke lurt😉

• Liker 19
Skrevet

Ja helt vanlig. Det er derfor det finnes madrasser i barnehagene. 

Ehm. Nei, det er da ikke vanlig! Den eneste faren de ligger med er vel faren til deres egne barn, hvis de har noen. 

Er vel samme reglene for den sexen som annen sex, ønsker begge det er det lov. 

• Liker 17
Skrevet

Normalt er det vel ikke, men heller ikke uvanlig. I vår barnehage var det en far og en ansatt som "fant tonen". Det ble skilsmisse og hun ble ny samboer. Men tror det skjedde "ryddig", i den grad man kan snakke om ryddighet i en slik sak. 

Men å ligge med, som i en ONS, virker veldig uetisk. 

Anonymkode: 72672...e3c

• Liker 8
Skrevet

Om assistenen er kjæreste, samboer eller gift med en far så er det nokså normalt 

Anonymkode: 54c72...526

• Liker 9
Skrevet

Ikke normalt, men det er jo ikke ulovlig.

Anonymkode: b9f4c...5db

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg aldri vært borti, etter 15 år som barnehagelærer. Det er temmelig uetisk da, så jeg håper det ikke er normalt. 

Anonymkode: 60509...319

• Liker 6
Skrevet

Vi hadde våre barn i en barnehage drevet av indremisjonen. Her var det ofte unge assisenter innom og jeg tror de jobbet i rotasjon ved flere barnehager. En helg møtte jeg en av disse unge jentene på den lokale pub'en. Og hun var svææært imøtekommende, full og klengete. Det ble en litt spesiell mandag morgen...

Anonymkode: 72672...e3c

• Liker 4
Skrevet

I bhg til mitt barn pleide det å være foreldre- og ansattfest i noen år. Det sluttet etter at den ene assistenten lå med en av fedrene som var gift. Han skilte seg fra kona, og er gift og fikk nettopp barn med assistenten. Jeg har aldri hørt om noe lignende, hverken før eller siden, så tror ikke det er normalt...

Anonymkode: dcee1...3e6

• Liker 10
Skrevet

Her er alle foreldre venn med foreldrene på Facebook. Jeg synes det er en uting. Jeg datet en fyr med et barn i bhg. Hun ene assistenten la han til som venn, hun flørtet masse med han da han leverte i bhg og hun inviterte han på date (via sms). Han blei så lei til slutt at han skrev på sms at hun må ta nei for et nei. 

Anonymkode: 2a17f...09f

• Liker 1
Skrevet

Vet om 3 tilfeller der mannlige ansatte i bhg har blitt sammen med mødre. Har ennå til gode å se kvinner ta samme valg. 

Anonymkode: c676c...d79

• Liker 5
Skrevet

er vel ikke noe som skjer hver dag, men normalt er det dessverre.
På samme måte som det kan skje i alle andre jobber (butikker, kontorer osv).

De som jobber i barnehager er ikke noe mer uskyldig enn de som jobber i bar, klesbutikker osv. 
finnes alle type mennesker som jobber i barnehager, syntes det var rart å se en ansatt røyke en gang, til jeg innså hun er normal mennekset. Man glemmer ofte at barnehage ansatte også har et liv. Og at de også kan bli kåte og forelska. Og ja, fedre kan også bli forelska. Man blir ikke imunn for damer bare fordi man får barn

Skrevet

Forelskelse kan oppstå der den ikke bør, vet om en case der det utviklet seg et forhold like etter at assistenten (ung vikar) sluttet. 

Er likevel aldri nervøs for å la får hente og bringe, selv om han synes en av dem er søt. 

Anonymkode: 60575...9b0

Skrevet

Har selv jobbet i barnehage siden jeg var 18, er nå 28. Har ikke en eneste gang følt en tiltrekning mot noen av fedrene. Har merket at enkelte fedre ofte henvendte seg til meg. Noen er ekstra hyggelige av natur, mens andre virkelig prøver. 

Det lengste som har gått for meg er å beundre hvor flinke fedrene er med sine barn, men det kan jeg gjøre med mødre og. 

Skjønner ikke at noen tør å involvere seg med noe som har med jobb å gjøre. 

Anonymkode: c676c...d79

• Liker 6
Skrevet

Jepp. Jeg er sykt tiltrukket av pappa til en unge. Tenkt på han hele helg og gleder meg til å bruke stramme klær, med fin sminke og fint hår og gå bort til han.
Skal gå til han med puppene rett på fjeset hans.  

Anonymkode: bd316...345

• Liker 10
Skrevet

Er mye kjærlighet i barnehager også. Har hørt om en som tok mannen til en annen dame. Men denne mannen jobbet i samme bhg. Så var ikke foreldre.

Men kjærlighet finnes overalt

• Liker 2
Skrevet

( forresten Hvis noen lurer på hvordan så skal jeg falle på hans fjes med brystet på hans fjes) dermed sier jeg unnskyld 

• Liker 4
Skrevet

Er det så vanskelig å holde styr på kjønnsorganet sitt??

Anonymkode: 44b41...907

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jepp. Jeg er sykt tiltrukket av pappa til en unge. Tenkt på han hele helg og gleder meg til å bruke stramme klær, med fin sminke og fint hår og gå bort til han.

😂

Anonymkode: c412c...4db

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er han kortvokst?

Ei venninne av meg jobber i barnehagen hvor hennes egen sønn går. Så hun ligger jo med en av fedrene.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...