AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Jeg leier en sokkel-leilighet. Da jeg flyttet inn Sept. 2019 så var èn takplate åpen. Den skulle fikses, javisst, jovisst. Det har enda ikke skjedd. Jeg har purret, det har ikke hjulpet. Nå er den i ferd med å ta med seg en plate til så jeg sender bilde til utleier og spør om han ikke er redd for sopp/mugg? Nei, det var han ikke. Det er jeg, formidlet dette, og nå skal han komme i morgen og gjøre det. Vi får se. Hadde du syntes det bare var en liten skjønnhetsfeil og begynt å trene på å ikke se opp? Samtidig spør jeg om den som begynner å følge opp stilen med å henge litt på snei, er dette noe uttrekk? Jeg hører aldri en lyd fra den. Takker for alle innspill på forhånd. Anonymkode: e1787...0a6
stan Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Det ser ut som en ventil for avsug. Men den trenger ikke være tilkoblet en vifte. Takplaten kan lett festes, men det er strengt tatt ikke din oppgave. Ser ikke noe fuktigskade på bildene, men jeg lurer på hvorfor takplatene løsner. Det kan være fukt, men også andre årsaker. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 stan skrev (5 minutter siden): Det ser ut som en ventil for avsug. Men den trenger ikke være tilkoblet en vifte. Takplaten kan lett festes, men det er strengt tatt ikke din oppgave. Ser ikke noe fuktigskade på bildene, men jeg lurer på hvorfor takplatene løsner. Det kan være fukt, men også andre årsaker. Ja, det ser sånn ut, halvveis 🤪 😂 Nei, jeg har ikke tenkt å styre med det der, det må jo nye plater til. Hadde det vært en tape-jobb så hadde den vært gjort for lengst. Han taper og spikrer ALT. Nå var jeg inne der og dyttet den opp den gule pluggen, da lukket den seg så pent så. Skal jeg prøve det et par dager og se om det gjør noen forskjell. Om jeg er så gæærn å kjører en vaskemaskin OG tar en dusj så er det dugg i vindu på soverom, i gang og stue. Jeg måtte lukke luftelukene over de 2 største vinduene i stua i sept/okt for det blåser stiv kuling i nakken når jeg sitter i stuen. Beholdt åpen luke på 3 vindu og kjøkken da de krysser, samt soverom. Lufter hver dag. Holder ikke. Jeg aner ikke hvorfor det løsner. Dette her er "nytt", dukket opp sakte men sikkert i løpet av året++ jeg har bodd her. Jeg begynner å mistenke at åpen spon misliker å være på ett bad og prøver å flytte inn i stua sammen med kaldraset så den får noe sirkulasjon 😋 Anonymkode: e1787...0a6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå