Gå til innhold

Har vært våt hele helgen av tanken om pappaen til ungen jeg jobber med.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er skikkelig kåt på han, og bare vil slenge puppene mine på ansiktet hans.

ah! Har hatt våt truse hele dagen av å kun tenke på han... 

JEEZ! 

Anonymkode: 6e908...552

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips til hvordan jeg kan snakke med han for å vise han jeg er interesert, men uten å dumme meg ut veldig dirkete? 

Skrevet

Sånn kan det gå. 

Anonymkode: c6dfd...607

Skrevet

Du jobber med barnet hans, så dropp det. 

Skrevet

Er han singel? 

Anonymkode: faa50...fc2

• Liker 1
Skrevet
Chroma skrev (2 minutter siden):

Du jobber med barnet hans, så dropp det. 

Derfor jeg skal være ekstra forsiktig. Og derfor spør jeg om hvordan jeg kan vise han at jeg syntes han er juicy, uten å være for direkte 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kjenner jeg er skikkelig kåt på han, og bare vil slenge puppene mine på ansiktet hans.

ah! Har hatt våt truse hele dagen av å kun tenke på han... 

JEEZ! 

Våt truse liksom. Er ofte kåt jeg også, men klissvåt truse er oppskrytt. 

Anonymkode: ce32e...fbe

• Liker 9
Skrevet

Hvis du jobber med barnet hans så er det absolutt ikke innafor å handle på disse følelsene. Glem ham og finn heller noen andre..

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Våt truse liksom. Er ofte kåt jeg også, men klissvåt truse er oppskrytt. 

Hva mener du med oppskrytt? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Derfor jeg skal være ekstra forsiktig. Og derfor spør jeg om hvordan jeg kan vise han at jeg syntes han er juicy, uten å være for direkte 

Dropp det. 

Skrevet

Så uprofesjonelt av deg. Bytt jobb!

Anonymkode: 558af...cc9

• Liker 6
Skrevet

Hva mener du med oppskrytt? 

Definisjonen av våt truse. Høres ut som man er overkåt og fitta renner. Sånn er det ikke. Gjennom mine 32år har jeg vært mye kåt og guttegærn, men trusa er ikke gjennomvåt av den grunn. 

• Liker 3
Skrevet

Er han singel?

Anonymkode: 1e5a9...473

• Liker 2
Skrevet

Definisjonen av våt truse. Høres ut som man er overkåt og fitta renner. Sånn er det ikke. Gjennom mine 32år har jeg vært mye kåt og guttegærn, men trusa er ikke gjennomvåt av den grunn. 

Kan bekrefte at, jo den kan faktisk bli det. Da har du bare ikke vært kåt nok. Opplevde det selv første gang i en alder av 45! 

Anonymkode: aa358...12e

• Liker 2
Skrevet
Rararara skrev (7 minutter siden):

Hvis du jobber med barnet hans så er det absolutt ikke innafor å handle på disse følelsene. Glem ham og finn heller noen andre..

Det er skjeldent jeg finner menn attraktive. Er etter år siden sist jeg syntes en mann var så deilig

han har ikke veltrent kropp eller noe som helts, men noe ved han gjør meg så opphisset. Og jeg mener virkelig at trusa mi har vært våt hele dagen selv etter rensing 2 ganger. Har tenkt så mye på han. Vil ta på han, føle han oh!

Skrevet

Kan bekrefte at, jo den kan faktisk bli det. Da har du bare ikke vært kåt nok. Opplevde det selv første gang i en alder av 45! 

Anonymkode: aa358...12e

Joda

Det er skjeldent jeg finner menn attraktive. Er etter år siden sist jeg syntes en mann var så deilig

han har ikke veltrent kropp eller noe som helts, men noe ved han gjør meg så opphisset. Og jeg mener virkelig at trusa mi har vært våt hele dagen selv etter rensing 2 ganger. Har tenkt så mye på han. Vil ta på han, føle han oh!

Du høres veldig ung ut. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok. Men om han er singel eller ikke og hvor lenge du kommer til å arbeide med barnet hans er kjekt å vite dersom vi skal gi råd. Singel eller opptatt gir ganske ulike fremgangsmåter

Anonymkode: 1e5a9...473

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vet ikke med fitta di, men mi kan renne og trusa blir absolutt våt. Skjer fortsatt nå som jeg er 40.

• Liker 1
Skrevet

Aah, det er deg fra kanin koker tråden, som tror faren vil ha henne for han sa god helg *** 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 8da81...d22

• Liker 14
Skrevet

Det er noe med barnepasser til en eget barn og kåtskap som egentlig bare er ekkelt. Du skal være med barn, ikke gå rundt med våt truse i barnehagen 🤮

Anonymkode: 568e5...b09

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...