Kiwipie Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Vi er i et avstandsforhold og møtes en gang i måneden. Litt mindre pga corona. Vi har hatt det fint ellers, men det seksuelle har blitt sjeldnere og sjeldnere. Han har ofte kommet med spøkefulle kommentarer om hvor lite sex vi har og jeg har tatt opp med han om det plager han. Da tuller han det bort. Noe som har vært et problem i forholdet. Alt blir tullet bort. Så tok jeg opp i sommer om vi skulle prøve å jobbe med det området. Han sa ja og ville det, men så skjedde det ikke mer. Nå i julen var vi sammen, men bodde hos mine foreldre så vi gjor ingenting. Var fortsatt kyssing og alt slik. Plutselig nå etter jul sier han at det er kritisk at vi jobber med intimiteten og at hvis ikke er vi bare som venner. Han sa at i julen var første gang han ikke følte seksuell lyst og at vi var som venner. Jeg ble helt fortvilt og hatt det så vondt. Jeg sa at jeg har tatt det opp og han har bare tullet det bort gang på gang. Å nå føles det ut som at jeg skal opp til eksamen. Hvis ikke det blir bra stryker jeg og det blir slutt. Jeg sa til han at det var fortvilende at han venter med å si noe før det er kritisk og forholdet henger i en tynn tråd, men da var unnskyldningen hans at han var redd for å såre meg. Som om dette er noe bedre. Er det vits å fortsette forholdet? Hva tenker dere? Er det håp?
Pia Sofia Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Hvis dere har hatt SÅ lite intimitet, så er det jo ikke rart det har blitt sånn her. Har du ikke engang tenkt på å være litt snikintim etter at dere har lagt dere? Han føler nok at du ikke har lyst på han, og det har han jo litt rett i. Sikker på at det ikke hadde vært best for begge å gjøre det slutt? Hvis du tenker på andre ting enn at du er glad i han? 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Er det noen utsikter til at avstanden endrer seg? Avstandsforhold er krevende om man ikke har en tentativ sluttdato å forholde seg til. Anonymkode: 86ad2...7c7
Kiwipie Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Er det noen utsikter til at avstanden endrer seg? Avstandsforhold er krevende om man ikke har en tentativ sluttdato å forholde seg til. Anonymkode: 86ad2...7c7 Har ingen dato nei. Sliter med å finne jobb der nå i Coronatiden. Så er ubestemt når vi får være sammen:(
PM75 Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Møtes dere bare en gang i måneden & da har dere ikke sex? Hva er greia - manglende tiltrekning, manglende lyst eller manglende kommunikasjon? 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 Ha mer sex da og treff hverandre oftere, er vel ikke være enn det. Anonymkode: 8e9ad...27a
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #7 Skrevet 10. januar 2021 Du sier ingenting om hvorfor dere har så lite sex- det er kanskje ikke så rart om han gir opp og mister lysta hvis du aldri vil ha ham? Anonymkode: ed647...182 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #8 Skrevet 10. januar 2021 Kiwipie skrev (3 timer siden): Jeg sa at jeg har tatt det opp og han har bare tullet det bort gang på gang. Å nå føles det ut som at jeg skal opp til eksamen. Hvis ikke det blir bra stryker jeg og det blir slutt. Jeg sa til han at det var fortvilende at han venter med å si noe før det er kritisk og forholdet henger i en tynn tråd, men da var unnskyldningen hans at han var redd for å såre meg. Jeg tenker at dere kanskje burde jobbe med kommunikasjonen før dere fokuserer på sexlivet. God kommunikasjon er som kjent alltid viktig, men i et avstandsforhold er det helt essensielt at dere klarer å snakke ærlig sammen og at dere begge er tydelige på hva dere trenger. Med det siste mener jeg ikke nødvendigvis hva dere ønsker i senga, men også hvordan du f.eks. ønsker at dere skal snakke om sex. Du ønsker at han skal slutte å tulle og ta sex mer på alvor, og at han skal snakke med deg om småproblemer i forholdet før de blir til store problemer. Spør ham hva han trenger i forholdet, og spør ham hvordan du kan bidra til at han får den intimiteten han trenger (merk: intimitet betyr ikke nødvendigvis samleie. Man kan være intime helt uten å ta på hverandre). Anonymkode: 8be94...ec5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå