Gå til innhold

Når spiste du sist på McDonalds?

Anbefalte innlegg

Gjest theTitanic
Skrevet

Mange år siden for maten er grusom, men mcflurry er brukbar. 

Skrevet

Var blitt en stund siden gangen før der igjen, så på fredag var jeg akutt sulten og stakk innom for en kjapp matbit på veien hjem. Var helt ok, funker sånn innimellom.

Anonymkode: 43f97...22c

Skrevet

Veldig lenge siden, må være minst 2-3 år siden. Men ble litt fristet av denne tråden da 😁 glemmer liksom litt at McD eksisterer..

Gjest Trynefaktor
Skrevet

Rett før jul en gang. Ble kvalm da også. 
Spiste McChicken og drakk en sånn kaffe/shake(husker ikke hva de heter), så jeg ba vel om det. 

Skrevet

Husker ikke, det er for lenge siden. 2005/6/7.

Det er ikke for at jeg har noen vendetta mot McD eller noe sånt, Big Mac er god den såvidt jeg husker, det bare blir ikke til at jeg går dit. Lokalene er så ufattelig lite trivelige, og alltid så mye rare folk der. 

Anonymkode: c1571...e63

• Liker 1
Skrevet

Det var like før jul en gang. Spiste en dobbel cheese, chicken salsa og en mcflurry. Synes det er godt jeg. Men ikke for ofte, går lenge mellom hver gang. 😊

Anonymkode: 9606d...a5b

Skrevet

Skulle gått mange ganger men det er alltid fullt og kø. Veldig rart.

Anonymkode: d66ea...4b5

Skrevet

Bodde alene på hotell i en stor by i utlandet for rundt 25 år siden. Våget ikke gå alene på restaurant for å spise middag, så derfor kjøpte jeg med meg burger og pommes frites fra en MacDonalds som lå like ved hotellet. 

Første og foreløpig siste gang. 

Anonymkode: 004e5...98d

Skrevet

For 13 år siden. Fries og sjokolademilkshake. 

Skrevet

I sommer.

Skrevet

Mange år siden jeg spiste noe derfra. Sikkert minst ti. Det jeg derimot har store problemer med å motstå er milkshaken deres så det kjøper jeg en gang i året sånn omtrent. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Skulle gått mange ganger men det er alltid fullt og kø. Veldig rart.

Anonymkode: d66ea...4b5

Ja, hvis svarene i denne tråden og på KG generelt hadde vært representative ville det vært kjemperart om det var køer der, for her virker det jo som om det er en konkurranse om hvem som forakter og misliker Mc Donalds mest. :fnise:  

Anonymkode: 034d9...5a7

• Liker 5
Skrevet

Herregud, nå fikk jeg akutt lyst på milkshake. 🤤

• Liker 2
Skrevet

November 2020, og så skal vi spise der i morgen og. Gleder meg. 

Anonymkode: 629c4...9f8

Gjest Linny111
Skrevet

Rett før nyttår som en siste godbit før jeg begynte sunt igjen i januar. Vi er i lockdown og McDonalds leverer på døra, så det ble litt for fristende 😂

Skrevet

Kan man bestille ved kassa som før eller er alt elektronisk nå? 

Anonymkode: f5426...00c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...