Gå til innhold

Når spiste du sist på McDonalds?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri spist der, og skal heller ikke gjøre det.

Anonymkode: b004e...4ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2014 på vei til Sverige shopping med ungene !

Skrevet

Hender jeg spiser der når jeg jobber overtid, toppen fire ganger i året.

Skrevet

2003. Men nå har vi ikke Mc Donalds her jeg bor 😅 

Har Burger King. Spiser der kanskje en gang i året når vi tar ungene med på lekeland, som er bygd samme med BK. Og håper alltid at vi ikke treffer noen kjente 😅 

Skrevet

Det er vel et drøyt år siden nå, og det er ikke fordi jeg er en sær matsnobb med overintellektuelle smaksløker, og McDonald's ikke er "bra nok" for meg, det har bare ikke falt seg sånn. og så kom koronaen. 

Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Spiser aldri på McDonals. Orker ikke å se på feite folk som gasser seg 🤮

Anonymkode: 7a157...99b

Så bra du er bedre enn alle andre!

Anonymkode: 0f90d...73b

• Liker 3
Skrevet

Har spist der to ganger, en gang rundt 1990 med min sønn på Carl Johan, og neste gang på Alnabru sammen med en venninne for fire år siden. Som regel tar jeg en pølse uten tilbehør i en kiosk hvis jeg blir kritisk sulten (lavkarbo), tidligere tok jeg en banan siden det ikke kostet stort og er sunnere. På byen natterstid i riktig gamle dager var det bakt potet med kryddersmør som var tingen. Når jeg var småbarnsmor gikk vi ut omtrent en gang i måneden på et lite serveringsted som solgte norsk tradisjonskost. Eller vi gikk på italienske restauranter som var barnevennlige hvis vi var flere. 

Skrevet

Spiser der ca to gang i uken😋

Anonymkode: 4e226...41e

Skrevet

Mange år siden. Liker ikke maten de har der.

Anonymkode: ca450...72b

Skrevet

I fjor vinter en gang. Måtte ha noe kjapt før personalmøte på jobb. Tipper jeg spiser på McDonalds ca en gang i året. Har ikke noe i mot McD, men er ikke særlig glad i burger. Pommes friten deres er god, da. Og kyllingnuggets.

Skrevet

En gang i fjor.

Skrevet

1989

Anonymkode: 65f21...34c

Skrevet

Hvordan husker folk hvor lenge det er siden, og til og med hvilket årstall?

Jeg spiste på McDonald’s for noen måneder siden, da jeg og barnet mitt var på shopping i en annen by der de har McDonalds. Før jeg fikk barn var det åresvis siden jeg spiste på den type restauranter, men jeg kan ikke si noe om hvilket årstall jeg sluttet å spise på McDonalds, og hvilket år jeg da igjen spiste min første burger på McDonalds. 

Men jeg fikk lyst på barneburger (i barneboks) med chips og cola nå. For det bringer frem så gode minner fra barndommen min😊

Anonymkode: 61c33...960

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan husker folk hvor lenge det er siden, og til og med hvilket årstall?

Anonymkode: 61c33...960

Eneste grunnen jeg husker årstallet er fordi sist jeg spiste på McDonalds var i Bergen og sist jeg var i Bergen var i 2006,

Skrevet

Oj, det er flere år siden. Synes maten der og spes pommes frites var bedre før. Dessuten har jeg cøliaki og selvom jeg får glutenfritt burgerbrød blir jeg dårlig og det er virkelig ikke verdt det.

Skrevet (endret)

Nå er jeg ikke veldig glad i det, så har vel ikke spist et måltid der siden jeg var liten. 

Mcflurry hender det jeg kjøper, eller søtpotet fries som nattmat, men tror nok ganske sikkert det er et par år siden sist jeg hadde det også. 

Endret av Khloe
Skrevet

For et par uker siden. Smakte ikke like godt som jeg husket, men da har man i alle fall oppnådd toppen av latskap i livet med McDelivery på døra 😂

Anonymkode: 3823f...a1c

Skrevet

Var på McDonalds i dag og koste meg med McFlurry Lion. :arwen:

Skrevet

I går, faktisk. Jentungen skulle få velge middag, sidan vi hadde håndverkarar som jobba på kjøkkenet, ho valgde McDonalds.. 

Skrevet

Fikk akutt lyst på nå :) men kan vente et par uker til.

Anonymkode: d66ea...4b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...