AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Jeg har vært så heldig å fått meg en fast jobb, og skal begynne i morgen. Det er et ganske stort firma, med en stor kantine. Jeg gruer meg alltid til første arbeidsdag på et nytt sted, og spesielt gruer jeg meg alltid til pausene. Hvor skal jeg sitte meg liksom, hvis jeg ikke kjenner noen?! Jeg kan jo ikke bare gå bort til noen jeg ikke har snakket med enda, og sette meg ned der. Hva ville du gjort? Føler det ser så stakkarslig ut å sette seg alene på et bord, ikke noe god følelse i det hele tatt. Alle tips mottas med stor takk Anonymkode: 6f25d...373 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 anyone? pleease Anonymkode: 6f25d...373
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Brukes kantinen nå i koronatider? Siden det er et stort firma får du forhåpentligvis en «mentor» som passer på deg sosialt i starten. Vi har det i allefall sånn der jeg jobber☺️ Hvis ikke kan du kanskje spørre sjefen eller en av de kollegaene som sjefen presenterer deg for om de kan ta deg med til lunsj? Anonymkode: 56e7b...fd1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 Man får lettest kontakt med de som ligner en selv. Dersom du er ei fin dame så ser du etter andre fine damer og henger med de. Er du en stygg mann så ser du etter andre stygge menn og henger med de. Det er et godt utgangspunkt. Anonymkode: 0d397...7a0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Jeg jobber i en byrå og går nye barnehager hver uke..... Anonymkode: 91398...97b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 Så gøy! Dette kommer til å gå helt fint. Jeg var ny forrige uke og jeg fikk en mentor, som også nevnt over her. Det er svært få på jobb for tiden, så her sitter alle sammen rundt et stort bord. Veldig hyggelig! Dette kommer til å bli gøy! Den første dagen føles verst, men det er ikke noe å grue seg til Anonymkode: 82141...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå