Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener jeg kjøpte Bitcoin ved oppstart, men husker ikke hvor. Er det mulig å finne ut av nå i ettertid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mebeforeyou skrev (1 minutt siden):

Jeg mener jeg kjøpte Bitcoin ved oppstart, men husker ikke hvor. Er det mulig å finne ut av nå i ettertid?

Nei, det må du huske. Har du mistet walleten, har du mistet bitcoinen

• Liker 2
Skrevet

Shit, men hva er walleten for noe?

jJeg får e-poster som sier datoen jeg kjøpte og at jeg kjøpte 2 btc.  Det kan vel ikke være så mange aktører når det startet rundt 2009?

Finnes det en side for Dummies om dette?

Skrevet

Walleten er «nøkkelen» til bitcoinen din. Uten walleten er pengene tapt for alltid. Det er umulig å få tilgang til pengene. Hvis walleten er oppbevart hos den du kjøpte bitcoin av kan det være et håp.

Anonymkode: 1c1fa...f25

• Liker 1
Skrevet

Hvor kjøper en bitcoin? 

Anonymkode: 81bf8...7a0

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor kjøper en bitcoin? 

På en av mange exchanges. Spør du goole det samme spørsmålet, får du en lang liste.

Anonymkode: 2b317...f10

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På en av mange exchanges. Spør du goole det samme spørsmålet, får du en lang liste.

Anonymkode: 2b317...f10

Er det lett å bli svindlet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det lett å bli svindlet? 

Hvis du handler på en ukjent useriøs exchange

Anonymkode: 1c1fa...f25

Skrevet

Mistenker at vi er nær toppen av boblen nå, makan til folk med manglende datakyndighet som snakker om bitcoin for tiden på KG og ellers er helt sinnsyk :P 

At, "en som deg", kjøpte bitcoin i 2009, er i praksis 0.00000% sannsynlighet for, men dersom du gjorde det, og bare kjøpe 2 bitcoin, til en samlet verdi på godt under 0.01? kroner, høres det merkelig ut. Hvorfor gjorde du det , hva skulle du med 2 bitcoins i 2009? Forklar ?

Det høres mer ut som noen som forsøker svindle deg, ved å late som at du har 2 bitcoins et sted, og bare må gi dem ID papierer og bank-kort info for å få tak i dem. Moderne Nigeria svindel?

Du får gi mer detaljer , men historien din gir ingen mening, det er alt jeg kan si om saken. Lykke til.

mebeforeyou skrev (5 timer siden):

jJeg får e-poster som sier datoen jeg kjøpte og at jeg kjøpte 2 btc.  Det kan vel ikke være så mange aktører når det startet rundt 2009?

Du får? eposter om at du kjøpte bitcoin (i 2009?) Er eposten fra 2009?, men ikke hvem som solgte deg bitcoinen? Hvem sendte deg eposten i 2009 ?

Anonymkode: 205ae...18c

Skrevet

Står det ikke på mailene hvor du kjøpte? Jeg får mailer fra coinbase når jeg kjøper og da står det Coinbase som avsender. Du kan jo søke i mailboksen på de forskjellige stedene og se hva som dukker opp der.. 

Anonymkode: 763ee...044

Skrevet

Det høres ut som e-post svindel, ja. Ikke trykk på lenkene med mindre du vil miste penger...

Anonymkode: edc11...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...