AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 For noen uker siden kjøpte jeg en fuktighetskrem til å bruke under øynene. Jeg har brukt den med jevne mellomrom uten noe reaksjoner. Men i går kveld da jeg tok på litt av kremen under hver av øynene ble jeg helt rød der jeg hadde tatt på kremen i tillegg til litt utenfor området jeg hadde tatt den på. Gjorde ikke vondt eller klødde. Ble bare helt rødt. Noen som har noen ide om hva som skjedde? NB! Jeg tok gjerne på litt mer enn vanlig, men trodde ikke det skulle ha så mye å si. Anonymkode: 3e9b8...7db
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Hvilken krem er det? Skal sjekke ingrediensene. Anonymkode: 33c94...e55
MissPierce Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Ikke tilfeldigvis Ole Henriksen Banana Bright?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 MissPierce skrev (8 timer siden): Ikke tilfeldigvis Ole Henriksen Banana Bright? Nei. Den er fra Dr.Greve Anonymkode: 3e9b8...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå