Gå til innhold

Erfaringer med balsamspray til barn, yey or ney?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Førstegangsjentemamma her🙈 har tre gutter fra før, og da klipper vi jo bare alt bort, men nå begynner håret til minstefrøken å bli langt. Hun har dessverre arvet mor sitt krusete og rufsete hår, så det står til alle kanter og er ganske brusete. Hun er også sta som et uvær, og jeg får ikke ta i håret hennes uten att det er i fart og veldig uvelvillig 😅 Jeg har lurt på om balsamspray kan være tingen, bruker folk det enda? Tips til en som funker og ikke gjør håret fett? 

Anonymkode: 1ed19...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får kjøpt på farmasiet (og sikkert andre apotek og dagligvare). Bamse Balsamspray. 
har ingen erfaring med den da min ikke har så mye hår enda 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt avhengig av balsamspray når jeg var liten. Uten det var håret mitt helt umulig å gre, særlig om vinteren. 
Bruk en balsamspray som er beregnet for barn 🙂 

Anonymkode: 023c1...47a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var helt avhengig av balsamspray når jeg var liten. Uten det var håret mitt helt umulig å gre, særlig om vinteren. 
Bruk en balsamspray som er beregnet for barn 🙂 

Anonymkode: 023c1...47a

Samme her!! 

Anonymkode: 8df0e...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker en fra anglamark, den funker fint😊 datteren min fyller snart fire og har hår til langt ned på rumpa. Det har også krøller nederst, så må liksom bruke litt balsam 😊 ikke alltid hun vil, da blir det balsam spray. 

Anonymkode: 3ab64...c32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror balsamspray for barn har vært redningen for mange småbarnsforeldre. Det har vel utgjort forskjellen i å få lov av småjenta å bruke en kam eller børste på håret overhodet, eller ikke i det hele tatt.

Det er klart at barnet kan være mer medgjørlig når det ikke lugger nevneverdig å bli gredd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leave in balsam, hårkur og vask håret kun med fuktighetsgivende balsam ☺️ shampoo kun når det trengs en skikkelig rens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er mine jenter 11 og 13 men når de var små brukte jeg balsamspray fra matbutikk. Kanskje det var natusan sin. Reddet i hvertfall hverdagen vår i flere år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balsamspray er fint. Vi har brukt mange forskjellige, og jeg har ikke merka stor forskjell mellom de på apotek og de i dagligvare. Hvis det er veldig uregjerlig, vil jeg anbefale å bruke en god balsam også. Jenta mi bruker den samme som meg; loreal expert.(fikk anbefalt det av en frisørvenninne etter at jeg klagde min nød)  Noen ganger drypper jeg litt hårolje i håret hennes også for å få det mindre krusete. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker paul mitchell sin balsamspray for barn og tangle teezer på min, gull verdt!

Anonymkode: 8d42c...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her grer vi ikke håret uten balsamspray. Reddet oss fra tårer før vi begynte med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...