Gå til innhold

Kan man ha 2 forskjellige kontoer på Vipps fra ulike banker

Anbefalte innlegg

Skrevet

og vippse over fra den ene banken registrert på vippskontoen din over til den andre, ev hvordan gjør man det?

Anonymkode: 96b4c...f43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei 

Anonymkode: fd133...b6a

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei 

Anonymkode: fd133...b6a

neivel

Skrevet

Vil tro det går fra den som ikke er knyttet til ditt mobilnummer til den som er det. Har ikke prøvd selv.

Anonymkode: 18349...0fc

Skrevet

Tror det, men da må du også ha to telefonnr.

Noe som er lite pes i dag, de fleste telefoner støtter dobbelt simkort.

Anonymkode: b920b...879

• Liker 2
Skrevet

Du kan ikke ha to Bank-Id(entiteter), Derfor heller ikke to vipps-kontoer.

Anonymkode: c9b22...150

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg skjønner spørsmålet ditt. 

Er spørsmålet om du kan ha to stk Vipps altså to apper med ulike kontoer tilknyttet eller om du kan ha flere bankkontoer i Vipps? 

Den går å legge til flere bankkontoer i Vipps, men jeg vet ikke om de kan være i forskjellige banker. Jeg har ikke prøve å legge til en bankkonto til, men knappen finnes i Vipps-appen.

Anonymkode: 9b4ae...3ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er litt usikker på om jeg skjønner spørsmålet ditt. 

Er spørsmålet om du kan ha to stk Vipps altså to apper med ulike kontoer tilknyttet eller om du kan ha flere bankkontoer i Vipps? 

Den går å legge til flere bankkontoer i Vipps, men jeg vet ikke om de kan være i forskjellige banker. Jeg har ikke prøve å legge til en bankkonto til, men knappen finnes i Vipps-appen.

Anonymkode: 9b4ae...3ca

Har lagt til to bankkontoer i vips, det er to ulike banker. Nå vil jeg overføre et beløp fra den ene banken til den andre, det går visst ikke an så får prøve på andre måter.

Skrevet

Jeg tror ikke du kan gjøre det selv.

Det jeg tror du kan gjøre er å vippse fra ene kontoen til noen du stoler på, deretter få den personen til å vippse tilbake til deg.

I prossessen må du velge riktig konto for belastning når du sender pengene, samt gå inn på profilen din og velge den andre kontoen som mottakerkonto.

Jeg har ikke prøvd dette selv, men for meg ser det ut som det bør fungere.

Skrevet

Hvorfor skal man flytte penger via Vipps mellom to kontoer man selv eier? Man blir jo ikke rikere av det... 

Skrevet
newman01 skrev (5 timer siden):

Hvorfor skal man flytte penger via Vipps mellom to kontoer man selv eier? Man blir jo ikke rikere av det... 

Kan være at det går raskere, overføring mellom to banker kan ta en dag, mens vippsing går øyeblikkelig.

Skrevet
newman01 skrev (7 timer siden):

Skal avslutte den ene, skyhøye gebyrer;:)

Skrevet
ekkoet skrev (2 timer siden):

Kan være at det går raskere, overføring mellom to banker kan ta en dag, mens vippsing går øyeblikkelig.

Stemmer :)

Skrevet
ekkoet skrev (8 timer siden):

Jeg tror ikke du kan gjøre det selv.

Det jeg tror du kan gjøre er å vippse fra ene kontoen til noen du stoler på, deretter få den personen til å vippse tilbake til deg.

I prossessen må du velge riktig konto for belastning når du sender pengene, samt gå inn på profilen din og velge den andre kontoen som mottakerkonto.

Jeg har ikke prøvd dette selv, men for meg ser det ut som det bør fungere.

Skal prøve dette :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du kan ikke ha to Bank-Id(entiteter), Derfor heller ikke to vipps-kontoer.

Anonymkode: c9b22...150

Du kan ha mange BankID-pålogginger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...