AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Når jeg bestiller på nett? Ønsker å hente på vanlig post i butikk. Anonymkode: 5b6ff...b8e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Hvor langt er et tau? De aller fleste har PiB-løsning. Noen har så du får levert på døra. Du må jo sjekke der du ønsker å handle Anonymkode: 4bc50...52f 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor langt er et tau? De aller fleste har PiB-løsning. Noen har så du får levert på døra. Du må jo sjekke der du ønsker å handle Anonymkode: 4bc50...52f Joda, jeg ser de kun har levering i pakkeboks, lurer på om man kan få endret det på noe vis? Er det ikke rart å ikke ha annet alternativ? Anonymkode: 5b6ff...b8e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Joda, jeg ser de kun har levering i pakkeboks, lurer på om man kan få endret det på noe vis? Er det ikke rart å ikke ha annet alternativ? Anonymkode: 5b6ff...b8e Hmmm, hvem skal du spørre? Ikke kg hvertfall. Spør der du ønsker å handle, ikke på et forum..... Hvordan klarer enkelte å kle på seg om morgenen undrer jeg meg på Anonymkode: 4bc50...52f 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hmmm, hvem skal du spørre? Ikke kg hvertfall. Spør der du ønsker å handle, ikke på et forum..... Hvordan klarer enkelte å kle på seg om morgenen undrer jeg meg på Anonymkode: 4bc50...52f Må da gå ann å spørre om noen har erfaring med dette Anonymkode: 5b6ff...b8e 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Må da gå ann å spørre om noen har erfaring med dette Anonymkode: 5b6ff...b8e Men hva skal du med de erfaringene? De er jo totalt ubrukelige for alle andre nettbutikker enn akkurat den ene de gjelder. Enten må du sjekke dette med nettbutikken du skal handle fra, eller så må du fortelle oss hvilken nettbutikk du skal handle fra og håpe at noen gidder å gjøre jobben for deg. Anonymkode: 7f9d4...e84 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #7 Skrevet 10. januar 2021 Hvis butikken kun tilbyr pakkeboks må du jo høre med butikken om det er mulig med anne levering. Dette er helt opp til butikken. Anonymkode: 8a7ee...c33 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #8 Skrevet 10. januar 2021 Det er butikken som velger hvilke fraktalternativer de ønsker å tilby. Om du vil ha det på post i butikk må det være en nettbutikk som sender med Posten og du må ha ditt lokale "postkontor" som Post i Butikk (akkurat det har vel de fleste da, unntatt noen av oss i Oslo som fremdeles har postkontor). De fleste nettbutikker bruker andre tjenester for tiden, PostNord, Helt hjem osv. De som sender med Posten sender ofte med Bring som leverer hjem er min erfaring. Disse tjenestene har ikke noe felles system eller noe med hverandre å gjøre, så det er ikke noe sted du kan "velge" dette annet enn i den spesifikke nettbutikken, og da kun mellom det de bruker. Anonymkode: 2e57d...810 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #9 Skrevet 10. januar 2021 Hvorfor vil du ikke ha det levert i pakkeboks? Det er jo mye bedre enn PiB, man slipper å måtte forholde seg til åpningstider og andre mennesker. Anonymkode: fc184...5e8 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #10 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 22.06): Hvorfor vil du ikke ha det levert i pakkeboks? Det er jo mye bedre enn PiB, man slipper å måtte forholde seg til åpningstider og andre mennesker. Anonymkode: fc184...5e8 Ikke alt tåler å ligge ute i kulde. Sminke og elektronikk, DVD, CDer. Ikke alle har smarttelefon. Anonymkode: 21397...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå