Gå til innhold

Kan man ikke velge bort å få i pakkeboks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg bestiller på nett? Ønsker å hente på vanlig post i butikk.

Anonymkode: 5b6ff...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er et tau? De aller fleste har PiB-løsning. Noen har så du får levert på døra. Du må jo sjekke der du ønsker å handle

Anonymkode: 4bc50...52f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvor langt er et tau? De aller fleste har PiB-løsning. Noen har så du får levert på døra. Du må jo sjekke der du ønsker å handle

Joda, jeg ser de kun har levering i pakkeboks, lurer på om man kan få endret det på noe vis? Er det ikke rart å ikke ha annet alternativ?

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Joda, jeg ser de kun har levering i pakkeboks, lurer på om man kan få endret det på noe vis? Er det ikke rart å ikke ha annet alternativ?

Hmmm, hvem skal du spørre? Ikke kg hvertfall. Spør der du ønsker å handle, ikke på et forum..... Hvordan klarer enkelte å kle på seg om morgenen undrer jeg meg på

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hmmm, hvem skal du spørre? Ikke kg hvertfall. Spør der du ønsker å handle, ikke på et forum..... Hvordan klarer enkelte å kle på seg om morgenen undrer jeg meg på

Må da gå ann å spørre om noen har erfaring med dette:rolleyes:

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Må da gå ann å spørre om noen har erfaring med dette:rolleyes:

Men hva skal du med de erfaringene? De er jo totalt ubrukelige for alle andre nettbutikker enn akkurat den ene de gjelder. 

Enten må du sjekke dette med nettbutikken du skal handle fra, eller så må du fortelle oss hvilken nettbutikk du skal handle fra og håpe at noen gidder å gjøre jobben for deg. 

Anonymkode: 7f9d4...e84

• Liker 5
Skrevet

Hvis butikken kun tilbyr pakkeboks må du jo høre med butikken om det er mulig med anne levering. Dette er helt opp til butikken.

Anonymkode: 8a7ee...c33

• Liker 3
Skrevet

Det er butikken som velger hvilke fraktalternativer de ønsker å tilby. Om du vil ha det på post i butikk må det være en nettbutikk som sender med Posten og du må ha ditt lokale "postkontor" som Post i Butikk (akkurat det har vel de fleste da, unntatt noen av oss i Oslo som fremdeles har postkontor).

De fleste nettbutikker bruker andre tjenester for tiden, PostNord, Helt hjem osv. De som sender med Posten sender ofte med Bring som leverer hjem er min erfaring. Disse tjenestene har ikke noe felles system eller noe med hverandre å gjøre, så det er ikke noe sted du kan "velge" dette annet enn i den spesifikke nettbutikken, og da kun mellom det de bruker.

Anonymkode: 2e57d...810

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha det levert i pakkeboks? Det er jo mye bedre enn PiB, man slipper å måtte forholde seg til åpningstider og andre mennesker. 

Anonymkode: fc184...5e8

• Liker 3
  • 10 måneder senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 22.06):

Hvorfor vil du ikke ha det levert i pakkeboks? Det er jo mye bedre enn PiB, man slipper å måtte forholde seg til åpningstider og andre mennesker. 

Anonymkode: fc184...5e8

Ikke alt tåler å ligge ute i kulde. Sminke og elektronikk, DVD, CDer. Ikke alle har smarttelefon. 

Anonymkode: 21397...93c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...