AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Skal kjøpe ishockey køller til gutten min på finn. Men skal vi velge høyre eller venstre slag. Han har høyre hånd øverst på køllen og venstre nederst. Jeg har null peiling 😏 Anonymkode: 259fd...ec2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skal kjøpe ishockey køller til gutten min på finn. Men skal vi velge høyre eller venstre slag. Han har høyre hånd øverst på køllen og venstre nederst. Jeg har null peiling 😏 Anonymkode: 259fd...ec2 Spør trener Anonymkode: 60303...2e9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spør trener Anonymkode: 60303...2e9 Har ikke trener. Bare spille ute med venner 😉 Anonymkode: 259fd...ec2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Hvis han har høyre hånd øverst så skal han ha left (venstre) kølle. F.eks L40 (tallet står for hvor mye flex det er). Gutta mine er høyrehendte og bruker høyre hånd øverst på kølla og venstre nederst. De har har kølle med left blad. Fordi bladet blir på venstre side av kroppen. Tok litt tid før jeg lærte meg det også, måtte spørre om hjelp de første gangene jeg skulle kjøpe kølle. Blir liksom litt motsatt, av min logiske tenkning. 😂 Anonymkode: 42b5d...ef0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis han har høyre hånd øverst så skal han ha left (venstre) kølle. F.eks L40 (tallet står for hvor mye flex det er). Gutta mine er høyrehendte og bruker høyre hånd øverst på kølla og venstre nederst. De har har kølle med left blad. Fordi bladet blir på venstre side av kroppen. Tok litt tid før jeg lærte meg det også, måtte spørre om hjelp de første gangene jeg skulle kjøpe kølle. Blir liksom litt motsatt, av min logiske tenkning. 😂 Anonymkode: 42b5d...ef0 Ja, veldig ulogisk 😉😉 Men jeg skjønner det bedre nå Anonymkode: 259fd...ec2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå