Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange pp gikk det før du ble gravid, og hvor gammel var du da? 🌸

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første forsøk. 25 år. Hadde gått på ppiller i maaange år. 

Anonymkode: d05ef...e9a

Skrevet

Første satt som en overraskelse uten at vi prøvde. 

Andre satt på 5 forsøk. 

Anonymkode: 64dee...eb9

Skrevet

62

Anonymkode: d2357...07f

Skrevet

29 år, satt på tredje forsøket. Etter mange år på hormonspiral 🙂

Anonymkode: bceb8...b03

Skrevet

Med nummer 1 var jeg 25 år og brukte 3 pp 

Med nummer 2 var jeg 29 år og satt på første eggløsning 

Skrevet

Gikk uten prevensjon i nesten 3 år, fast forhold, før jeg ble gravid der. 24 år.

Neste forhold ble jeg gravid på første forsøk og deretter på pilla. Rundt 30 år. 

Anonymkode: dcdac...e9c

Skrevet (endret)

Nr 1: første forsøk. Jeg var 25 år. 

Nr 2:

Andre forsøk. Endte i SA. 

Fjerde forsøk etter dette. 12+6 idag ❤️

Jeg er 30år.

Endret av supernaturalfan
  • Liker 1
Skrevet

Har vore gravid 3 gongar, 2 endte i SA rundt veke 8-10. Alle gongar gjekk det på 1. eller 2. pp 😊

Skrevet

4 år, 3 mnd, 1 mnd og uplanlagt. 

Anonymkode: af261...a17

• Liker 1
Skrevet

Gikk på første forsøk, 33. 

Skal sies at jeg overvåka eggløsning, da, så kan ikke påstå at det var tilfeldig. 

Skrevet

26 år - 1 pp

28 år - 1 pp

29 år - 3 pp

Anonymkode: b1cba...285

Skrevet (endret)

Venter første barn nå, har termin på lørdag. Vi begynte å prøve i august 2019, og i april 2020 satt terminspiren. Hadde 2 SA før det.  Det blir vel 8-9 pp da. 
Er 28 år, gikk på p-piller i 12 år 

Endret av vegasus
  • Liker 1
Skrevet

Første: Husker ikke eksakt. Var ikke så fanatisk eller kjent med tester av alle slag den gang . Men husker vi bestemte oss for å legge prøvinga på hylla, da jeg i størst mulig grad ville unngå å bli gravid på ferie i Thailand. Så kan man jo gjette hva som skjedde :Knegg:

Andremann kom hèlt ut av det blå. Var daværende samboer som foreslo at jeg kanskje burde ta en test :fnise:

Anonymkode: 9d7c9...df2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Første: Husker ikke eksakt. Var ikke så fanatisk eller kjent med tester av alle slag den gang . Men husker vi bestemte oss for å legge prøvinga på hylla, da jeg i størst mulig grad ville unngå å bli gravid på ferie i Thailand. Så kan man jo gjette hva som skjedde :Knegg:

Andremann kom hèlt ut av det blå. Var daværende samboer som foreslo at jeg kanskje burde ta en test :fnise:

28 år første, 34år  andre. 

Skrevet

25, gikk på 2. forsøk. :)

Anonymkode: 8b5f3...68d

Skrevet

Sluttet på p-piller etter 10år i september (28år). Fikk en kjemisk ved første eggløsning, gikk nettopp inn i pp nr.5 (cd2). Denne mnd skal jeg bruke eggløsningstester

Skrevet

23 år - 2.pp.

34år - 1.pp :) 

Anonymkode: 337db...7ae

Skrevet

Første: 28 år og ble først gravid 2.pp, men endte i SA. Ble så gravid før jeg fikk mensen igjen (da blir det vel 1.pp).

Andre: 31 år og var uforsiktige i et par måneder uten at noe skjedde. Prøvde aktivt og ble gravid med en gang. 

Det kan nevnes at jeg de periodene jeg ikke ble gravid (1.pp når jeg var 28 år og i perioden vi bare var uforsiktige) ikke brukte conceive plus. De tre gangene jeg ble gravid brukte vi dette glidemiddelet. Kan være tilfeldig, men fikk inntrykk av at det gjorde det lettere for oss. 

Anonymkode: be8f6...331

Skrevet

Kva er pp? 🙂

Anonymkode: 17262...e2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...