Gå til innhold

Hvorfor involvere seg med unge menn med flere unger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gidder unge kvinner å bli sammen med menn som alt har et eller flere dårlige forhold bak seg og unger de har samvær med en gang i helga innimellom? 

Ser man virkelig ikke tegninga av en helt håpløs fyr som er en forvokst baby, som ikke tar ansvar og som overlater det meste til mor selv etter bruddet? 

Skjønner ikke hvorfor ikke folk skyr slike som pesten.

Anonymkode: 56e60...36e

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg ikke jeg. Derfor er jeg singel hehe 

Anonymkode: 3ed26...2ec

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg vet ikke. Verken jeg eller mannen har barn fra tidligere, og det er jeg glad for :) Mindre stress med mine og dine, og ekser overalt. 

Anonymkode: 77733...7b1

• Liker 2
Skrevet

Pga utseende. De er attraktive

Anonymkode: d844b...96f

• Liker 3
Skrevet

Fordi jeg visste ikke bedre, men nå har jeg lært og ALDRI igjen

Anonymkode: 5f171...202

• Liker 5
Skrevet

Fordi vi stilte likt - begge hadde barn og begge hadde ett brudd bak seg. Det fungerer!

Anonymkode: 403f6...def

• Liker 1
Skrevet

Har ofte tenkt det samme selv, men de er vel blindt forelsket og håper og tror at det blir annerledes med dem selv. At de skal omvende villstyringen og ri sammen på den hvite hesten inn i solnedgangen ...

Skrevet

Menn med flere ungekull får dem jo fordi de er attraktive. De er ofte kjekke, sjarmerende og har penger.

Ser vel så ofte tråder av typen "mann 40, ingen barn, rødt flagg?"

Anonymkode: b996a...bd7

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser man virkelig ikke tegninga av en helt håpløs fyr som er en forvokst baby, som ikke tar ansvar og som overlater det meste til mor selv etter bruddet? 

Mine skilte kamerater har 50/50-ordning eller mer. Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen. Kanskje du ser i feil miljø?

Skrevet
Alterego666 skrev (20 minutter siden):

Mine skilte kamerater har 50/50-ordning eller mer. Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen. Kanskje du ser i feil miljø?

Er du kamerater med unge menn? Type blei pappa som 18- og 20-åring? 

Anonymkode: a7b4b...59b

• Liker 2
Skrevet

Jeg får mer rødt flagg av eldre menn, med flere barn. Da kan man ikke skylde på ung og dum... Just sayin

Anonymkode: f9e45...3f6

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er du kamerater med unge menn? Type blei pappa som 18- og 20-åring? 

Tildels. De andre har vært unge menn. Hva er relevansen?

Skrevet
Alterego666 skrev (7 minutter siden):

Tildels. ...Hva er relevansen? 

Er imponert om du har venner på 20 hvis du er i 50-årene. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er imponert om du har venner på 20 hvis du er i 50-årene. 

Takk!

Skrevet
Alterego666 skrev (1 time siden):

Ts skriver på generelt grunnlag. Dette gjelder ganske mange ut fra det som skrives på KG. At du og jeg ikke kjenner noen er fint for oss.

Gjest Alterego666
Skrevet
Brunello skrev (2 minutter siden):

Ts skriver på generelt grunnlag. Dette gjelder ganske mange ut fra det som skrives på KG. At du og jeg ikke kjenner noen er fint for oss.

Hvordan vet TS at hennes inntrykk er det generelle bildet? Jeg tilbyr et annet inntrykk, og gir TS det rådet at hun kanskje også bør søke inntrykk andre steder. Jeg tror ikke jeg har det hele og fulle bildet, og jeg tviler på om TS har det. Jeg oppfordrer til en mer åpen holdning.

Skrevet
Alterego666 skrev (13 minutter siden):

Hvordan vet TS at hennes inntrykk er det generelle bildet? Jeg tilbyr et annet inntrykk, og gir TS det rådet at hun kanskje også bør søke inntrykk andre steder. Jeg tror ikke jeg har det hele og fulle bildet, og jeg tviler på om TS har det. Jeg oppfordrer til en mer åpen holdning.

Hahaha ser ofte at du aldri kjenner deg igjen hver gang noen kommer med noe. Du må ha en perfekt miljø. 

• Liker 1
Skrevet
Alterego666 skrev (15 minutter siden):

Hun spør hvorfor noen gidder, ikke at hun mener det er mange eller at hun kjenner noen som er det.

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hahaha ser ofte at du aldri kjenner deg igjen hver gang noen kommer med noe. Du må ha en perfekt miljø. 

På ingen måte. Livet er i stadig bevegelse, og det som var riktig i går, vil ikke nødvendigvis være det fremover. Et perfekt liv impliserer en stillstand som ikke er attraktiv for meg. Derfor forsøker jeg å stadig utvikle meg selv og livet mitt og meg selv ut fra tidligere opplevelser og positive impulser utenfra. 
Jeg tenker at å akseptere at livet ikke er perfekt er en forutsetning for å utvikle meg og ha det godt med meg selv og og i mitt miljø.

Gjest Alterego666
Skrevet
Brunello skrev (6 minutter siden):

Hun spør hvorfor noen gidder, ikke at hun mener det er mange eller at hun kjenner noen som er det.

«Ser man virkelig ikke tegninga av en helt håpløs fyr som er en forvokst baby, som ikke tar ansvar og som overlater det meste til mor selv etter bruddet? «

Jeg leste dette som en generalisering, men det er mulig jeg tar feil. Nå vet leserne av denne tråden at ikke alle menn forlater barn når de forlater partner. Eller når de blir forlatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...