AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Hvordan tilbereder man et stykke med høyrygg når jeg skal lage suppe? Skal den bare koke, eller stekes? Anonymkode: 0fdcc...2b8
Pringle Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Jeg surret kjøttet i gryta, med grønnsakene, før jeg hadde i kokende vann.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Jeg hadde delt den opp i biter, stekt i godt smør, og så kokt. Anonymkode: 5d580...1ad 1
Meadow Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 Jeg steker porsjoner med små biter i godt med smør (og krydrer med salt og pepper, evt urter), og har over i en stor kjele, heller over kraft/buljong og koker opp. Pleier å steke en løk i smøret som er igjen i pannen, gir god smak til suppa. Koker også ut stekepannen med litt vann og tilsetter det. Lar det småputre en time, og tilsetter grønnsakene. Så er det bare å småkoke videre til grønnsakene er ferdige - litt avhengig av hva slags og hvor store biter. Blir fort et par timer. Lager alltid en stoor porsjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå