AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Hei. jeg er så lei, moren min lyver konstant, det gjelder spesielt avtaler. Hver gang hun sier vi skal møtes, så dropper hun det samme dagen. Jeg blir psykisk syk av det, jeg takler det ikke mer. Jeg ser fram til å møte henne, men så blir jeg like skuffet hver gang. Og det virker ikke som hun skjønner at en avtale er en avtale og at man ikke avlyser avtaler uten grunn. Hun dropper meg hele tiden , og velger alle framfor sin egen datter. hva skal jeg gjøre? det virker ikke som moren min bryr seg om meg. Anonymkode: 2ac8a...29b
Gjest BethD Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Kutt henne ut. om Bare for en periode å se hva som skjer.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Slutt og avtal møter med henne. Anonymkode: bdab9...d6f 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 Jeg har en venninne som er ganske lik. Løsninga i mitt tilfelle er at jeg lager kun avtaler som inkluderer henne og en tredje venninne. Om den vinglete venninna ikke dukker opp er det hennes problem. Kan du gjøre noe lignende? Invitere til kaffe (når det blir lov) med enda en person i familien? Så går moren din glipp av et hyggelig møte hvis hun ikke kommer, du og tredjepersonen gjør det dere hadde tenkt til uansett. Å håpe på endring tror jeg ikke har noen hensikt. Du får heller minimere konsekvensene av dette for din egen del. Jeg føler med deg. Anonymkode: 5390e...29c 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Flytt hjemmefra eller kutt alle bånd! Anonymkode: 77ad3...2b8 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en venninne som er ganske lik. Løsninga i mitt tilfelle er at jeg lager kun avtaler som inkluderer henne og en tredje venninne. Om den vinglete venninna ikke dukker opp er det hennes problem. Kan du gjøre noe lignende? Invitere til kaffe (når det blir lov) med enda en person i familien? Så går moren din glipp av et hyggelig møte hvis hun ikke kommer, du og tredjepersonen gjør det dere hadde tenkt til uansett. Å håpe på endring tror jeg ikke har noen hensikt. Du får heller minimere konsekvensene av dette for din egen del. Jeg føler med deg. Anonymkode: 5390e...29c takk for forslag, men har ingen annen familie i byen jeg bor i enn henne 😕 Anonymkode: 2ac8a...29b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #7 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Flytt hjemmefra eller kutt alle bånd! Anonymkode: 77ad3...2b8 bor ikke med henne. men er ung, og vanskelig å klare meg uten hennes hjelp, fikk hjelp fra henne før, men nei nå avlyser hun alle avtaler og lyver for hvert ord hun sier. ts Anonymkode: 2ac8a...29b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #8 Skrevet 10. januar 2021 Har det samme i svigermor, hun lyver konstant om små og store ting. Alle vet det og det er bare flaut. Anonymkode: 3e0a7...27e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå