AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Del Skrevet 10. januar 2021 Lenge siden jeg har trent styrke. Begynte nylig igjen etter noen års latskap. Føler kroppen er mer deigete nå enn når jeg trente regelmessig, selvom jeg ikke har gått opp eller ned i vekt. Jeg har normal bmi. Vil kroppen generelt bli strammet opp av styrketrening og kostholdsendring? Cellulitter vil kanskje også bli litt mindre synlig? Har ikke mye av det da, men litt har jeg fått. Har gått ned 2 kg, men skal heller finne frem målebandet, for jeg føler meg allerede mye bedre. Anonymkode: 36d7c...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Del Skrevet 10. januar 2021 Min erfaring etter noen år med moderat styrketrening er at endringer stort sett ikke er synlige med klær på. Ja jeg er fastere i kroppen og har bittelitt mer markert muskulatur, men ikke noe man ser når jeg har klær på. Om du derimot går betydelig ned i fettmasse så er det nok lett å se med klær på og. Men jeg var i utgangspunktet slank slik du er Anonymkode: 7099f...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Del Skrevet 10. januar 2021 Med klær ser jeg slank og fin ut. Målet er å se bra ut naken Ts Anonymkode: 36d7c...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå