Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var alt bra også på Ordinær ? 

Var på TUL i uke 12 , men bekymrer meg  sånn..  klarer ikke tro at alt er bra. Har mista noen ganger før,  så tror det sitter i. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de gangene alt var bra på TUL var det også bra på OUL, og jeg fødte friske barn.
Har som deg mistet noen ganger, men de gangene ble det oppdaget MA på TUL så da kom jeg aldri til OUL. 

Anonymkode: 23571...201

Skrevet

Alt fint på TUL og på OUL begge ganger. Født ett friskt barn, neste ligger i magen foreløpig :) 

Anonymkode: da0d0...230

Skrevet

Var på ultralyd i uke 9, hvor alt så bra ut. På OUL var alt fremdeles bra, og ting er fremdeles bra i uke 37.

Anonymkode: 2eec1...f14

Skrevet (endret)

Her var alt bra på alle ultralyder (6 stk), men når barnet kom var det allikevel noe galt (som burde vært oppdaget). Jeg var hele veien sikker på at noe var galt, men ingen trodde meg. 
Med barn nr 2 var også alt fint hele veien, og jeg følte det også selv- noe som stemte:) 

Så for min del hadde mammafølelsen rett. Men de fleste er nok litt bekymret selv om alt ender med å være bra altså🙈

Endret av Lija
Skrevet

Jeg har kun vært gravid én gang og da var alt bra på TUL og hele veien etter det. Sitter her med en frisk baby nå.

Anonymkode: eeb91...725

Skrevet

Magefølelsen min har alltid stemt. Når jeg har følt noe galt, så har ting vært galt. Når jeg ikke har bekymret meg, så har alt vært bra. Kanskje du kan ta en ul til før OUL? 

Anonymkode: ad81d...438

• Liker 1
Skrevet

Var på TUL uke 9/10. Alt så bra ut. Og ut kom en friskt jente til slutt 👍🏻

Skrevet

Jeg var på tidlig ultralyd i uke 12 forrige gang og selv om alt så fint ut var jeg ganske bekymret at noe var gale. Alt var likevel fint på OUL og ut kom en frisk gutt. 

Anonymkode: 446fd...7dc

Skrevet

Alt så bra ut på TUL i uke 7 og 9. TUL i uke 11 viste MA..

med første graviditet så alt bra ut på alle ul. Så med MAen var det ikke noe tegn på tidlig ul at det skulle gå galt

Skrevet

Alt var bra både på TUL i uke 12 og OUL begge ganger (+ TUL i uke 7 første gang) og vi har fått to friske barn. Første gang var jeg veldig nervøs før OUL og klarte ikke tro at det virkelig kunne gå bra, kanskje fordi vi hadde prøvd lenge og jeg ble gravid vha. IVF. 

Anonymkode: 4d272...621

Skrevet

Alt var bra på TUL i uke 12. Ved OUL ble det påpekt at det var lite fostervann, men de fant ingen avvik hos babyen. Den døde dessverre en måned senere.

Anonymkode: 03564...ce9

Skrevet

I tre svangerskap har alt vært bra på både tidlig og ordinær ultralyd. Men i et av de døde dessverre babyen to uker etter ordinær ultralyd, fant ingen årsak.. 

Anonymkode: 31d7f...e7e

Skrevet

Jeg hadde TUL i uke 7, 9 og 11. Hadde både store og små blødninger, men alt så fint ut både på TUL og UL. Ble to friske barn.

Anonymkode: e282f...e79

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alt var bra på TUL i uke 12. Ved OUL ble det påpekt at det var lite fostervann, men de fant ingen avvik hos babyen. Den døde dessverre en måned senere.

Anonymkode: 03564...ce9

Herregud, så fælt 😭hvordan ble det oppdaget? Kondolerer 💔

Anonymkode: da0d0...230

Skrevet

Ja, begge gangene. 

Anonymkode: 7bec0...6de

Skrevet

Alt bra på TUL, alt bra på ordinær og en frisk og fin baby ble født 😊 lykke til med graviditeten. Det er mange bekymringer men jeg håper du klarer og nyte at du gror et menneske ❤️

Anonymkode: 94d8d...4c5

Skrevet

Alt bra på TUL, OUL og fødsel med fire friske, fine jenter💛 Som regel er jo alt helt fint, men helt naturlig å bekymre seg. Jeg tok en NIPT-test med siste barnet, for å være på den sikre siden. Lykke til!

Anonymkode: 407c6...a16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...