AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Hva gjør man da?😞 vil ikke det skal bli slutt, da han er en helt fantastisk mann med utrolig mange gode kvaliteter. Noen som har opplevd å miste tiltrekningen, for så at den kommer tilbake? Vi har vært sammen i litt over to år. Hilsen kvinne 31. Anonymkode: 9a3a6...2de
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Gratulerer, du er ikke forelska mer. Anonymkode: 6e983...f7d 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Skjer jo hele tiden det?!opp og ned! Sånn er bare lange forhold 🤗 Anonymkode: 7460d...874 7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 Nå må du finne ut om du etterelsker han. Forelskelse varer bare maks 8 mnd. Det skjer i alle forhold. Anonymkode: 1e28e...6fb 4
Pia Sofia Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Å miste tiltrekning etter to år er ikke et godt tegn, dessverre. 7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 15 minutter siden, AnonymBruker said: Gratulerer, du er ikke forelska mer. Anonymkode: 6e983...f7d Mener du virkelig at det kan være "bare" det? Så det er normalt at attraksjonen til partner avtar når forelskelsen avtar? Jeg har vært i ett forhold tidligere, og det var så dårlig at jeg har fortrengt følelsene jeg hadde i det, så jeg har glemt hvordan det føltes.. Anonymkode: 9a3a6...2de
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #7 Skrevet 10. januar 2021 3 minutter siden, Pia Sofia said: Å miste tiltrekning etter to år er ikke et godt tegn, dessverre. Er det jeg er redd, ja.😞 ts Anonymkode: 9a3a6...2de
Pia Sofia Skrevet 10. januar 2021 #8 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå må du finne ut om du etterelsker han. Forelskelse varer bare maks 8 mnd. Det skjer i alle forhold. Anonymkode: 1e28e...6fb Forelskelsestiden varierer ut i fra hvilken "ekspert" som uttaler seg. Jeg sprengte uansett alle skalaer fra alle eksperter, siden jeg var forelska i eksen i 15 år. Min nåværende kjæreste, vart ett år, er jeg på-tryne-forelska i enda. Kan sitte å se på han mens vi spiser og bli helt fnisete. Hvis jeg mister tiltrekningen om ett år så må det være fordi han endrer seg og blir kjip på en eller annen måte. Jeg kommer jo neppe til å fnise resten av livet, men trenger ikke miste tiltrekningen av den grunn. Noe er feil hvis man gjør det. 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #9 Skrevet 10. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mener du virkelig at det kan være "bare" det? Så det er normalt at attraksjonen til partner avtar når forelskelsen avtar? Anonymkode: 9a3a6...2de Ja, hvis man ikke begynner å elske dem istedet. Anonymkode: 6e983...f7d
PM75 Skrevet 10. januar 2021 #10 Skrevet 10. januar 2021 Lag litt spenning, gjør ting sammen, lek med erotikk og sex. Da dukker gjerne gnisten opp! Hvis den likevel er borte, så spørs det om det er håp.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #11 Skrevet 10. januar 2021 Hva gjør du for å føle tiltrekning til ham, da? Hvilke tanker velger du å gi næring til? Anonymkode: 97be5...d86 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #12 Skrevet 11. januar 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Hva gjør du for å føle tiltrekning til ham, da? Hvilke tanker velger du å gi næring til? Anonymkode: 97be5...d86 Desverre nærer jeg alt det negative😞 jeg er ekstremt dårlig på å kontrollere tanker og følelser. Virker som om jeg er besatt av å tenke på alt annet enn han. Nå ser jeg for meg hvor spennende et liv med noen andre hadde vært. Jeg tenker på alt det negative med kjæresten min, selv om de gode sidene hans burde trumfe absolutt alt, for han er helt enestående. Derfor smerter dette meg så hinsides😞 TS Anonymkode: 9a3a6...2de
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #13 Skrevet 11. januar 2021 New relationship energy, som det også kalles, med voldsom forelskelse og sommerfugler i magen varer normalt mellom et halvt til to år. Etter den tid går det eventuelt over til å bli dypere kjærlighet. Selv har jeg aldri klart å komme over kneiken på to år, bortsett fra med én. Han er jeg fremdeles forelsket i etter 4 år. Kanskje passer dere ikke sammen eller kanskje du er hekta på forelskelser og spenning. Jeg var det. Du kan lese om New relationship energy på nettet og tips til hvordan det skal gjenopplives osv. Anonymkode: 06d2b...350 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå