AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Jeg gjør. Eksens nye dame. Hun legger ut bilder fra alt de gjør. Alt fra hva de spiser, handler, reiser og utflukter. Det kjennes sårt. Med meg så gjorde vi ingenting. Han reiste alene og jeg måtte ta meg av barna. Jeg fikk ikke være med. Nå er han fotograf for hun nye og knipser bilder av outfiter, utsikter og overalt hvor de ferdes. Tror jeg må blokkere for å ikke se på dette her. 🙄 Anonymkode: c85c7...bfa 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Blokker du. Dette er ikke sunt for deg. Anonymkode: d4d47...628 8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Nei jeg stalker ingen fordi jeg har ikke sosiale medier og det er befriende. Bra at du ble kvitt han tenker jeg. Ikke vær misunnelig, alt er overflatisk på sosiale medier uansett. Det er ikke bra at hun legger ut alt heller. Lite smart. Anonymkode: 8d857...acd 1
Gjest Alterego666 Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 Nei. Fortid er fortid, og jeg har et liv. Likevel er jeg god venn med flere ekser, og vi kommuniserer fra tid til annen på vennskapelig måte. Vurdert det?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Alterego666 skrev (7 timer siden): Nei. Fortid er fortid, og jeg har et liv. Likevel er jeg god venn med flere ekser, og vi kommuniserer fra tid til annen på vennskapelig måte. Vurdert det? Nei. Vi blir aldri venner igjen. Slik svik skal jeg aldri oppleve igjen. Anonymkode: c85c7...bfa
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 Jeg har valgt å ikke finne ut hva eksens dame heter, for å fri meg fra muligheter jeg ikke trenger. Sjekker eksers sosiale medier iblant. Anonymkode: 644e8...387
McMary Skrevet 10. januar 2021 #7 Skrevet 10. januar 2021 Jeg trenger ikke det da jeg er venn med både eksen og hans nye kjæreste på FB og alt kommer i feeden. Hun er veldig trivelig og de to passer perfekt sammen. Unner dem den lykken. Misunnelse og bitterhet spiser deg opp innvendig. Om du ikke kan glede deg over at de har det fint, bør du la være å se på bildene. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #8 Skrevet 11. januar 2021 Du må blokkere ja, dette er en utrolig usunn vane. Det kommer sikkert til å klø litt i fingrene de første dagene etter du har gjort det, men du vil riste det av deg med tiden. Alternativet er at du legger til deg en uvane med å sjekke eksens facebook daglig og kan holde på med det i årevis, og det er selvsagt ikke sunt når det er vondt! Kutt vanen, du kommer til å komme fortere over han også da! For å svare på spørsmålet så har jeg stalket folk på sosiale medier jeg også 😛 Anonymkode: 757ac...b8c 3
Silva Pluvialis Skrevet 11. januar 2021 #9 Skrevet 11. januar 2021 (endret) Vil råde deg til å slutte med det. Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #10 Skrevet 11. januar 2021 Det er tydeligvis et ferskt forhold, da vil det være sånn i starten. Bare vent til han begynner å kjede seg med henne også, da blir det nok mindre bilder... Anonymkode: 88e90...d12
youcancallmejune Skrevet 11. januar 2021 #11 Skrevet 11. januar 2021 Dette er ikke bra for deg. Du bør slutte med det.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #12 Skrevet 11. januar 2021 Jeg har også det, og det er utrolig sårt selv om jeg aldri vil ha han tilbake. Går på selvfølelsen min, selv om jeg vet sosialemedier gir glansbildeversjonen. Det beste er å blokkere og prøv å engasjere deg i noe annet. Ellers blir det en besettelse. Anonymkode: 2d251...ec8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #13 Skrevet 11. januar 2021 Endel folk har blokkert meg, så jeg har en hemmelig profil for å likevel holde øye med de. Så gal er jeg. Anonymkode: 6a3bf...b31
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #14 Skrevet 11. januar 2021 Vet at eksen til kjæresten stalker en del og da sikkert også meg. Så enkelte innlegg som omhandler kjæresten og jeg, bilder osv legger jeg offentlig så hun kan se de. Kanskje du kan innse at han ikke vil ha henne og er lykkelig med meg. Personlig sjekker jeg noen profiler, men det er lite. Egentlig kun hvis f.eks ei venninne har truffet en kjekk fyr så kan jeg se på f.eks FB. Anonymkode: e2e32...69b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #15 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet at eksen til kjæresten stalker en del og da sikkert også meg. Så enkelte innlegg som omhandler kjæresten og jeg, bilder osv legger jeg offentlig så hun kan se de. Kanskje du kan innse at han ikke vil ha henne og er lykkelig med meg. Personlig sjekker jeg noen profiler, men det er lite. Egentlig kun hvis f.eks ei venninne har truffet en kjekk fyr så kan jeg se på f.eks FB. Anonymkode: e2e32...69b du= hun. Anonymkode: e2e32...69b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #16 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Endel folk har blokkert meg, så jeg har en hemmelig profil for å likevel holde øye med de. Så gal er jeg. Anonymkode: 6a3bf...b31 Hvirdan lager du en hemmelig profil? Trodde ikke det gikk å lage ny Facebook profil hvis man allerede har en? Er dette ekser av deg? Føler du ikke det er vanskeligere å glemme dem da? Jeg føler jeg sliter med å komme over og gå videre, da jeg romantiserer det gode vi hadde sammen.. Anonymkode: 2d251...ec8
President Chimp Skrevet 11. januar 2021 #17 Skrevet 11. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 13.44): Jeg gjør. Eksens nye dame. Hun legger ut bilder fra alt de gjør. Alt fra hva de spiser, handler, reiser og utflukter. Det kjennes sårt. Med meg så gjorde vi ingenting. Han reiste alene og jeg måtte ta meg av barna. Jeg fikk ikke være med. Nå er han fotograf for hun nye og knipser bilder av outfiter, utsikter og overalt hvor de ferdes. Tror jeg må blokkere for å ikke se på dette her. 🙄 Anonymkode: c85c7...bfa Bare vent, når man finner ny kjæreste så viser man seg fra sin beste side. Det tar nok ikke lang tid før det blir "same old" der også. 2
Honey Dew Skrevet 11. januar 2021 #18 Skrevet 11. januar 2021 Ser ingen grunn til å stalke noen. Fortid er fortid og jeg lar det bli med det.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #19 Skrevet 11. januar 2021 Nei, det bruker jeg ikke tid og energi på. En eks er en eks, og jeg har null interesse av å holde meg oppdatert på deres liv. Helst vil jeg la vær å se dem. Anonymkode: 449d1...ddb
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #20 Skrevet 11. januar 2021 Jeg vil ikke akkurat kalle det stalking, men det hender jeg ser på Instaen til eksens nåværende av ren nysgjerrighet. Ikke av sjalusi, for jeg har det mye mye bedre i det forholdet jeg er i nå. Hun er så ekstremt utleverende, så det blir mer som når man ser et bilkrasj: man vet man ikke burde glo, men man klarer ikke å se vekk. Jeg blir rett og slett litt hekta Hvis jeg hadde kommet over kontoen hennes uten å vite hvem hun er tror jeg faktisk at det ville hatt omtrent samme virkning, bare uten den ekstra dimensjonen at jeg vet mer enn de fleste om den "sååå fantastiske mannen" hennes. Samtidig er jeg lettet over at det ikke er jeg som er i forhold med ham! 😱 Anonymkode: 5e380...679 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå