AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Jeg skal ha presentasjon om henne i historie, vg3, og må vise hvordan hun ble påvirket av samtiden, men også hvordan hun påvirket samtiden. Noen som vet hva jeg kan snakke om? Spesielt hvordan hun ble påvirket av tiden hun levde i er jeg usikker på...🥺❤️ Anonymkode: f9767...3c2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Har du ikke hatt om dette på skolen da? var dritgod på dette da, men man glemmer dessverre fort! Anonymkode: 26b91...c62 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Gjør leksene dine selv. Hun var avbildet på den gamle hundringsen, det er det jeg husker om henne. Anonymkode: 99035...3bb 3
solmåneogstjerner Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 Du har vel lest pensum? Der har du svaret. 2
Lauv Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Gå på biblioteket. Les en bok. Det finnes store mengder biografier om henne. Hun var en kul dame, så det er interessant lesning. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 (endret) Det hadde vært kult om det eksisterte søkemotorer hvor man kan søke opp personer man vil lære eller må lære om i skolen. Vel kanskje en dag vil de finne opp en slik søkemotor.......kanskje man kan kalle den joogle eller moogle noe i den duren der, eller en bygning hvor man har mange bøker i, kanskje en dag vil en slik bygning lages Endret 10. januar 2021 av Aragorn ll Elessar 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #7 Skrevet 11. januar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (20 timer siden): Det hadde vært kult om det eksisterte søkemotorer hvor man kan søke opp personer man vil lære eller må lære om i skolen. Vel kanskje en dag vil de finne opp en slik søkemotor.......kanskje man kan kalle den joogle eller moogle noe i den duren der, eller en bygning hvor man har mange bøker i, kanskje en dag vil en slik bygning lages Ja, det hadde vært kult😔 Anonymkode: f9767...3c2 1
detvardet Skrevet 14. januar 2021 #8 Skrevet 14. januar 2021 https://snl.no/Camilla_Collett > Kvinnesak
solmåneogstjerner Skrevet 15. januar 2021 #9 Skrevet 15. januar 2021 Aragorn ll Elessar skrev (På 11.1.2021 den 0.19): Det hadde vært kult om det eksisterte søkemotorer hvor man kan søke opp personer man vil lære eller må lære om i skolen. Vel kanskje en dag vil de finne opp en slik søkemotor.......kanskje man kan kalle den joogle eller moogle noe i den duren der, eller en bygning hvor man har mange bøker i, kanskje en dag vil en slik bygning lages Fantastiske fremtidsrettede ideer du har! Tenk om slike ting fantes... det ville forandret verden. Du kan sikkert bli milliardær om du lanserer noe slikt siden det ikke finnes fra før. Spesielt et bygg fullt av bøker. Så kult! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå